معرفي اپليكيشن PDF Converter؛ مبدل كاربردي اسناد براي اندرويد

۱۶۴ بازديد

براي تبديل اسناد به يكديگر راه هاي زيادي وجود دارد. اما اين كه كدام ابزار را به كار بگيريد مستقيما وابسته به ميزان احتياج شماست. اگر تبديل اسناد جز ضروريات كارتان محسوب مي شود يقينا نرم افزارهاي حرفه اي دسكتاپ با داشتن خصوصياتي مثل سرعت بالا و عدم نياز به اينترنت بهترين گزينه ممكن برايتان هستند.

اما اگر تبديل اسناد كار هر روزتان نيست و فقط گه گداري گذرتان به ابزار مخصوص اين كار مي افتد، شايد نصب اپليكيشني مثل PDF Converter در موبايل با ويژگي هاي خاصش هم بتواند پاسخگوي نيازهايتان باشد. اما اين ويژگي ها چه هستند؟

PDF Converter در عين اينكه از پس تبديل تمام اسناد بر مي آيد، فقط 6 مگابايت از فضاي حافظه را اشغال مي كند. با نصب اين اپليكيشن مي توانيد تبديل هاي پي دي اف به ورد و بر عكس، فايل هاي پاورپوينت به پي دي اف و بر عكس، اكسل به ورد و پي دي اف و ... را انجام بدهيد، با اين مزيت كه در خروجي ها هيچ گونه واترماركي نمي بينيد.

حجم كم در كنار كاربرد بالا باعث شده كه مبدل اسناد كمپاني Tick Talk Soft را بتوانيم به عنوان يكي از بهترين اپ هاي مبدل فايل در اندرويد به شمار آوريم. خبر خوب اين كه PDF Converter در كنار تبديل بسيار خوب اسناد به زبان لاتين، اسناد فارسي را هم به درستي و بدون در هم ريختگي به همديگر تبديل مي كند.

البته اين كه تبديل فايل (مخصوصا فرمت پي دي اف به ورد) چقدر دقيق و بي اشكال باشد به انكودينگ و ساختار فايل اصلي هم بستگي دارد. اما طبق تستي كه با فايل ها و فرمت هاي مختلف انجام داديم، عملكرد نسبتا قابل قبولي را از اپليكيشن شاهد بوديم.

PDF Converter با وجود اين عملكرد قابل قبول اما دو محدوديت پيش پايتان مي گذارد. اول اين كه براي كار كاملا به اينترنت وابسته است و فرآيند تبديل را در سرورهاي خودش انجام مي دهد. اين موضوع اگر چه مزيت كاهش حجم را براي اپليكيشن به همراه داشته اما كاربران را بابت امنيت اسناد كمي مردد مي كند.

PDF Converter اسناد فارسي را هم بدون در هم ريختگي تبديل مي كند و حتي با دانلود يك افزونه امكان ترجمه شان را نيز به شما مي دهد.

محدوديت بعدي هم اين است كه در نسخه رايگان اپ فقط مي توانيد 5 تبديل فايل را در روز انجام بدهيد. البته خروجي ها در اين حالت واترمارك ندارند، و اگر استفاده تان از اپليكيشن موقتي باشد فكر نمي كنيم كه با محدوديت تبديل 5 فايل در روز به مشكلي بر بخوريد.

با اين حال براي تبديل فرمت هاي اكسل و پاورپوينت ناچار به پرداخت حق اشتراك هستيد كه مي توانيد از بين طرح هاي ماهيانه و ساليانه يكي را انتخاب كنيد. اما در مجموع چه از نسخه رايگان استفاده كنيد و چه كامل، PDF Converter به عنوان يك اپ جمع و جور و كم حجم مي تواند ابزار مفيدي براي تبديل اسناد در گجت هايتان باشد. اين اپليكيشن را مي توانيد همين حالا از گوگل پلي دريافت كنيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.