خواننده آمريكايي با استفاده از كيف هاي مخصوص، موبايل تماشگران را غيرفعال كرد

۱۳۲ بازديد

«جك وايت»، خواننده و آهنگساز مشهور آمريكايي كه هميشه طرفدارانش را به خاطر استفاده از موبايل در كنسرت ها سرزنش مي كرد حالا يك گام فراتر از اين برداشته است.

او كه از درخواست كردن براي عدم استفاده از تلفن همراه حين اجرا خسته شده اين بار از تماشگران خواست تلفن هايشان را درون كيف هاي Yondr قرار دهند كه امكان باز كردن آن تنها در نقاط خاصي از محل كنسرت وجود داشت.

اين گروه موسيقي چند روز قبل در بيانيه اي اعلام كرد كه با استفاده از اين كيف ها احتمال تصويربرداري، فيلمبرداري و حتي صدابرداري از مراسم وجود نخوهد داشت:

اين روش به شما اجازه مي دهد براي لحظاتي از موبايل خود فاصله گرفته و از اجراي زنده موسيقي و تلاش ما براي جلب رضايتتان لذت ببريد.

كيف كوچك Yondr كه از جنس نئوپرن ساخته شده تاز ماني كه روي پد مخصوص قرار داده نشده باز نمي شود. بدين ترتيب نيازي نيست كه افراد حاضر در مراسم موبايل هاي خود را تحويل دهند.

YONDR

«گراهام دوگني»، موسس Yondr معتقد است كه استفاده مداوم از موبايل روي سيستم عصبي، الگوي تفكر و تعاملات اجتماعي اثر گذار است و به همين خاطر اختراع خود را وسيله اي مفيد و كاربردي مي داند.

 

افراد بسياري ديگري در رويدادهاي خود از اين وسيله استفاده كرده اند كه از اين ميان مي توان به «سرنا ويليامز» تنيسور سرشناس آمريكايي، هنرمنداني مانند «آليشا كيز»، The Lumineers و كمدين هايي از قبيل «ديو چپل» و «كريس راك» اشاره كرد.

براي مثال سرنا ويليامز كه چند روز پيش با كارآفريني به نام «الكسيس اوهانيان»، ازدواج كرد براي جلوگيري از انتشار تصاوير عروسي‌ اش توسط مهمانان از تكنولوژي Yondr استفاده كرد.

بسياري از تصاوير و ويدئوهاي مربوط به چنين رويدادهايي در شبكه هاي اجتماعي به اشتراك گذاشته مي شوند و وايت از طرفدارانش خواسته براي به اشتراك گذاري اين تصاوير از پست هاي اكانت رسمي اين گروه استفاده كنند.

وايت در ماه هاي آينده قرار است كنسرت هايي را در اروپا روي صحنه ببرد و هنوز مشخص نيست كه در اين رويدادها نيز رويكرد مشابهي را در پيش خواهد گرفت يا خير.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.