بنچمارك گلكسي اس ۹ پلاس قدرت بالاي دستگاه را به رخ مي كشد

۱۶۰ بازديد

كمتر از دو هفته تا رونمايي از كهكشاني هاي بعدي سامسونگ باقي مانده و حالا شايعات و افشاگري ها به اوج خود رسيده است. اين شركت به تازگي ويديوهايي برايبه رخ كشيدن قدرت دوربين هاي گلكسي اس ۹ منتشر كرده و حالا هم گزارشي از سوي بنچمارك آنتوتو منتشر شده كه قدرت گلكسي اس ۹ پلاس را نمايش مي دهد.

عمده توجه روي نسخه معمولي تر گلكسي اس ۹ است و تقريبا مدل پلاس هم از همه لحاظ شبيه به آن است اما به جز اندازه بزرگتر، مدل پلاس ويژگي هاي متفاوت ديگري هم دارد.

براي مثال، گلكسي اس ۹ پلاس رم ۶ گيگابايتي در كنار ۶۴ گيگابايت حافظه داخلي دارد. اما گلكسي اس ۹ قرار است همان ۴ گيگابايت سال گذشته را حفظ كند. همين ۲ گيگابايت رم اضافه سبب شده تا گلكسي اس ۹ پلاس بتواند امتياز ۲۶۵۲۶۷ را در آنتوتواز آن خود كند.

 

 

اگر بخواهيم مقايسه كنيم، گلكسي اس ۸ پلاس با ۶ گيگابايت رم و اسنپدراگون ۸۳۵ توانسته بود امتياز ۱۷۰۶۴۱ را كسب كند ولي اسنپدراگون ۸۴۵ موجود روي گلكسي اس ۹ پلاس توانسته بازي را تغيير دهد.

در گيك بنچ نيز اين موبايل امتيازهاي ۸۴۰۹ و ۲۴۴۹ را در دو حالت چند هسته اي و تك هسته اي به دست آورده كه نسبت به مدل قبلي پيشرفت قابل توجهي است ولي وقتي با چيپ A11 Bionic موجود روي آيفون X اپل مقايسه مي شود، هنوز عقب است.

آنتوتو رزولوشن ۲۲۲۰ در ۱۰۸۰ را نشان مي دهد كه تنظيمات ۱۸:۵:۹ سامسونگ براي نمايشگرها است و دليل نمرات بالاتر را توضيح مي دهد. ويژگي ديگر گلكسي اس ۹ پلاس كه در ابتدا به آن اشاره نشد، دوربين دوگانه اي است كه گلكسي اس ۹ معمولي از آن بي بهره است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.