راي گيري انتخاب بهترين بازي سال ايران از نگاه كاربران آغاز شد

۱۷۰ بازديد

سرانجام فرآيند انتخاب بهترين بازي سال ايران از نگاه كاربران در هفتمين جشنواره بازي هاي رايانه اي تهران آغاز شده است. در اين بخش از جشنواره، بهترين بازي سالي كه گذشت، از نگاه كاربران بازي هاي ويديويي در داخل كشور به وسيله راي آن ها انتخاب مي شود.

براي شركت در اين بخش، بايد كد اختصاصي بازي مورد علاقه خود را به سامانه پيام كوتاه 20000717 بفرستيد. لازم به ذكر است كه هر خط تلفن، تنها توانايي راي دادن به يك بازي را داشته و عنواني كه بيشترين راي را به دست آورد، به مقام بهترين بازي سال از نگاه كاربران خواهد رسيد.

از بين 172 عنواني كه در جشنواره گيم تهران سال 96 شركت كرده اند، بازي هايي كه به صورت رسمي منتشر شده اند در اين نظر سنجي حضور خواهند داشت. اين نظرسنجي تا روز 5 ام اسفندماه ادامه خواهد داشت و سرانجام نتيجه آن در اختتاميه جشنواره كه در روز 19 اسفند برگزار مي شود، اعلام خواهد شد.

علاقه‌مندان به انتخاب بهترين بازي سال تا ۵ اسفندماه فرصت دارند تا به بازي مورد علاقه خود راي دهند. بهترين بازي سال از نگاه مردم نيز همراه با معرفي ديگر عناوين برتر، 19 اسفندماه و در جشن اختتاميه جشنواره بازي‌هاي رايانه‌اي تهران معرفي مي‌شوند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.