حافظه‌ ۲۵۶ گيگابايتي سن ديسك مختص اجراي اپليكيشن‌ها

۱۶۹ بازديد

حافظه‌ ۲۵۶ گيگابايتي سن ديسك مختص اجراي اپليكيشن‌ها

يكي از مزاياي بسياري از گوشي‌هاي اندرويدي، پشتيباني از درگاه حافظه‌ي ميكرو اس‌دي است كه امكان ذخيره سازي بعضي از اطلاعات روي اين حافظه‌ها را ميسر مي‌كند. اما از آنجايي كه اكثر حافظه‌هاي ميكرو اس‌دي سرعت پاييني دارند، اين حافظه‌ها مناسب نصب و اجراي اپليكيشن‌ها نيستند. حال حافظه‌ي ۲۵۶ گيگابايتِ جديدِ سن‌ديسك با اين هدف درCES 2017 معرفي شده است كه حتي بتوانيد اپليكيشن‌ها را روي آن نصب كنيد. 

چند ماه پيش انجمن اس‌دي، استانداردهاي جديدي براي هر دو نوع حافظه‌ي microSD و SD ارائه كرد و يكي از اين استانداردها مربوط به كلاس بازده‌ي اپليكيشن‌ها بود. حافظه‌هايي كه در اين كلاس قرار دارند، عملكرد مناسب براي نصب اپليكيشن‌ها ارائه خواهند كرد. حافظه‌ي SandDisk Ultra 256GB موفق شده است سرعت مورد نياز براي Application Performance Class 1 را پاسخ دهد. اين حافظه مي‌تواند ۱۵۰۰ دسترسي ورودي/ خروجي و ۵۰۰ نوشتن ورودي / خروجي در هر ثانيه را پاسخ دهد. اين بدين معني است كه شما به راحتي مي‌توانيد از اين حافظه براي ذخيره‌سازي اپليكيشن‌ها و اجراي سريع آن‌ها بهره ببريد. 

سن‌ديسك اپليكيشن اندرويدي با نام SanDisk Memory Zone را در گوگل پلي قرار داده است تا بتوانيد به كمك آن اپليكيشن‌ها را مديريت يا از اطلاعات موجود در موبايل خود نسخه‌ي پشتيبان تهيه كنيد. 

حافظه‌ي سن‌ديسك اولترا با ظرفيت ۲۵۶ گيگابايت برچسب قيمت ۱۹۹.۹۹ دلاري دارد و از همين ماه وارد بازار مصرف‌كننده مي‌شود. 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.