معجزه انگليسي؛ چالش تبليغاتي بزرگ رنجرور اسپرت هيبريد در چين [تماشا كنيد]

۱۵۶ بازديد

رنجرور اسپرت يكي از لوكس ترين و توانمندترين شاسي بلندهاي حال حاضر جهان است. چندي پيش انگليسي ها نسخه اي سبزتر از اين شاسي بلند زيبا را با پيشرانه هيبريدي شارژي يا همان Plug In به ميدان فرستادند تا افرادي كه دوستدار محيط زيست هستند نيز بتوانند با خيالي راحت به رانندگي با آن بپردازند.

 

range-rover-sport-phev-heavens-gate (7)

 

به گفته مقامات لندرور بهره گيري از پيشرانه هيبريدي، توانايي هاي آفرود رنجرور اسپرت PHEV را تحت الشعاع قرار نداده و اين خودرو كماكان قادر است به راحتي انواع پستي و بلندي ها را پشت سر بگذارد.

 

range-rover-sport phev

 

براي اثبات اين موضوع، انگليسي ها يك دستگاه از رنجرور اسپرت PHEV را به مسير اژدها در دامنه هاي كوه تيانمن واقع در چين فرستاده اند. اين مسير كوهستاني 7 مايلي داراي 99 پيچ تند بوده و به يك بناي يادبود به نام دروازه بهشت ختم مي شود. البته اين بنا با انتهاي مسير فاصله داشته و براي رسيدن به آن بايد با پاي پياده از 999 پله با زاويه 45 درجه بالا رفت.

 

range-rover-sport-phev-heavens-gate (8)

 

حال نكته جالب اين است كه رنجرور اسپرت PHEV پس از پيمودن مسير اژدها، به منظور نمايش توانايي هاي آفرود خارق العاده خود از اين پله ها نيز بالا مي رود. براي اين كار هو-پين تونگ، قهرمان رقابت هاي لمان و راننده رزرو جگوار در رقابت هاي فرمول E، پشت فرمان نشسته و به راحتي هر چه تمام 999 پله موجود را پشت سر مي گذارد.

 

range-rover-sport-phev-heavens-gate (8)

 

كليپي كه در اين باره تهيه شده، بسيار جذاب و ديدني است؛ به همين جهت مخاطبين گرامي را به تماشاي آن دعوت مي كنيم.

 

 

گفتني است پيشرانه هيبريدي رنجرور اسپرت PHEV در مجموع 398 اسب بخار قدرت و 640 نيوتن متر گشتاور دارد. با تكيه بر اين نيروگاه قدرتمند شاسي بلند لوكس انگليسي مي تواند در عرض 6.3 ثانيه سرعت خود را به 60 مايل در ساعت برساند.

 

range-rover-sport-phev-heavens-gate

 

در استفاده روزمره رنجرور اسپرت PHEV قادر است تا 50 كيلومتر مسافت را در حالت تمام برقي طي كند، زمان لازم براي شارژ باتري آن نيز چيزي حدود 2 ساعت و 45 دقيقه طول مي كشد. اين خودرو بسيار پاك بوده و براي پيمودن هر صد كيلومتر مسافت تنها به 2.8 ليتر سوخت نياز دارد كه رقم بسيار تحسين برانگيزي است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.