كالبدشكافي فرمور شيائومي، مشخصات سخت افزاري موبايل Mi Mix 2s را فاش كرد

۱۳۸ بازديد

شيائومي يكي از نخستين كمپاني هايي بود كه به طراحي بدون حاشيه را به موبايل هايش رو آورد و اگر اين سبك طراحي امروزه به ترندي تازه در صنعت موبايل تبديل شده، احتمالاً به خاطر عرضه موبايل Mi Mix شيائومي بوده است. نسل دوم موبايل هاي Mi Mix طي سال گذشته ميلادي روانه بازار شد و حالا اطلاعاتي در فضاي مجازي منتشر شده كه واقعي بودن Mi Mix 2s را به تاييد مي رساند.

طي هفته هاي گذشته، بسياري از منابع چيني به صحبت درباره اين موبايل معرفي نشده پرداخته اند و رندرهايي منتسب به آن را منتشر كرده اند كه البته امكان تاييد صحت آنها وجود ندارد. با اين حال به لطف اطلاعات درج شده در فايل هاي مربوط به فرمور دستگاه كه در اختيار وب سايت XDA قرار گرفته، اكنون بسياري از مشخصات دستگاه را با قطعيت مي دانيم.

 

شيائومي مي ميكس 2 اس

 

بنابر اطلاعات اين فرمور، موبايل مي ميكس 2 اس كه با نام رمز «پولاريس» شناخته مي شود، به چيپست اسنپدراگون 845 مجهز بوده و از باتري 3400 ميلي آمپر ساعتي بهره مي برد. علاوه بر اين، دستگاه به صورت پيش فرض همراه با اندرويد 8.0 اوريو عرضه مي گردد كه نشان مي دهد با پروژه Treble سازگاري دارد. در نهايت، نمايشگر دستگاه از نسبت ابعاد 18:9 برخوردار شده و رزولوشن 2260x1080 را به تصوير مي كشد.

در شايعات خوانده بوديم كه مي ميكس 2 اس از قابليت هاي هوش مصنوعي براي دوربين بهره مي برد و با بررسي فايل هاي اپليكيشن دوربين MIUI مشخص شد اين دستگاه واقعاً از «تشخيص صحنه» برخوردار است كه قابليتي شبيه به آنچه هواوي با پرچمدار ميت 10 ارائه مي دهد به نظر مي رسد. بنابر كالبدشكافي صورت گرفته، مشخص شد دوربين مي ميكس 2 اس مي تواند تصاويربرداري از سوژه هايي مانند حيوانات، آسمان، مستندات، گل، ساختمان ها و غيره را از يكديگر تميز دهد.

از ديگر مشخصات تاييد شده دستگاه مي توان به سنسور IMX363 سوني براي دوربين، پشتيباني از دو سيم كارت و پشتيباني از IR Blaster اشاره كرد. در حال حاضر مشخص نيست مي ميكس 2 اس چه زماني رسماً معرفي مي گردد، اما كنگره جهاني موبايل 2018 ايده آل ترين فرصت شيائومي خواهد بود.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.