همكاري HTC با Bose براي كاهش سايز بلندگوها و افزايش اندازه‌ي صفحه‌ي نمايش [بروزرساني: بوز تكذيب كرد]

۱۳۱ بازديد

همكاري HTC با Bose براي كاهش سايز بلندگوها و افزايش اندازه‌ي صفحه‌ي نمايش [بروزرساني: بوز تكذيب كرد]

همانطور كه مي‌دانيد اچ‌تي‌سي در يك سال اخير با مشكلي به نام ضرردهي مواجه بوده است كه گزارش‌هاي مالي اخير اين كمپاني گوياي اين مطلب است. اين كمپاني تايواني در سه‌ماهه‌ي اخير سود عملياتي 76.5 ميليون دلاري را رقم زده است كه اين كمپاني را براي اولين بار در يك سال اخير از ضرردهي خارج كرده است. يكي از اصلي‌ترين دلايلي كه اين كمپاني را از ضرردهي خارج كرده و به سود رسانده نسل جديد پرچمدار اين كمپاني يعني اچ‌تي‌سي وان ام ۸ است كه با بهره‌گيري از صفحه‌ي نمايش 5 اينچي فول‌اچ‌دي، پردازنده اسنپ‌دراگون 801، ۲ گيگابايت حافظه‌ي رم و بلندگوهاي بوم‌ساند و بدنه فلزي طرفداران بسياري را به سمت خود جلب كرده است.

هرچند بسياري از كاربران هنوز انتقاداتي را در مورد دوربين اين تلفن‌هوشمند مطرح مي‌كنند، اما به‌نظر مي‌رسد اچ‌تي‌سي در حال تلاش براي بالا بردن كيفيت ساخت و سرويس‌هاي تلفن‌هاي‌هوشمند خود در آينده‌ي نزديك است. همچنين يكي ديگر از مواردي كه در محصولات آينده مي‌تواند بهبود يابد، كاهش حاشيه‌هاي اين تلفن‌هوشمند است كه مخصوصاً در قسمت بالا و پايين تلفن‌هوشمند كمي در مقايسه با رقبا بيشتر است.

براساس اخبار منتشر شده اچ‌تي‌سي در حال همكاري با بوز براي بهبود كيفيت و همچنين كاهش ساير بلندگوها است تا از اين طريق با بالا بردن سايز صفحه‌ي نمايش، حاشيه‌ها را نيز به‌طور محسوسي كاهش دهد. در صورت تحقق اين امر بايد شاهد بهبود كيفيت صدا در كنار كاهش سايز فضاي اختصاص يافته به بلندگوهاي بوم‌ساند اچ‌تي‌سي در نسل‌هاي بعدي وان اين كمپاني باشيم. اچ‌تي‌سي سابقه‌‌اي طولاني در همكاري با كمپاني‌هاي توليدكننده‌ي محصولات صوتي دارد كه از جمله‌ي آن مي‌توان به بيتس اشاره كرد كه در سال‌هاي اخير همكاري نزديكي را با اچ‌تي‌سي داشته است. همچنين اخيراً اچ‌تي‌سي با همكاري هارمن/كاردن نسخه‌اي متفاوت از اچ‌تي‌سي وان ام ۸ را روانه‌ي بازار كرد. در صورتي كه اين همكاري محقق شود شاهد بكارگيري بلندگوهاي بوز در محصولات آتي خواهيم بود بطوريكه اين بلندگوها سايز حاشيه‌ي تلفن‌هوشمند را نيز تحت تاثير قرار داده و منجر به كاهش آن خواهد شد.

بروزرساني:

براساس اطلاعات منتشر شده مسئولين بوز با تكذيب اين خبر، همكاري با اچ‌تي‌سي به‌منظور كاهش سايز بلندگوها و درنتيجه كاهش سايز حاشيه‌ي صفحه‌ي نمايش را تكذيب كردند. با تكذيب اين موضوع توسط بوز مي‌توان خبر مربوط به كاهش سايز حاشيه‌هاي بالا و پايين صفحه‌ي نمايش را به‌گونه‌ي ديگري تحليل كرد. با خارج شدن بوز از اين موضوع شايد اچ‌تي‌سي با كمپاني ديگري در حال همكاري است يا اينكه تايواني‌ها به تنهايي درصدد كاهش سايز بلندگوهاي بوم‌ساند هستند. شايد اصلاً چنين موضوعي در برنامه‌هاي كاري اچ‌تي‌سي قرار نداشته و در محصولات آتي كمپاني نيز شاهد تغييرات اين چنين نخواهيم بود. براي مشخص شدن اين موضوع بايد به انتظار ماه‌هاي آتي و ارائه‌ي محصولات اچ‌تي‌سي باشيم.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.