ال‌جي اسپيكرهاي سري Music Flow را رونمايي كرد

۱۳۹ بازديد

ال‌جي اسپيكرهاي سري Music Flow را رونمايي كرد

از طريق برنامه كاربردي Music Flow Player كاربران مي‌توانند تمام فايل‌هاي ديجيتال خود را مديريت كنند. اين برنامه مي‌تواند آهنگ و ليست پخش را پيشنهاد دهد و دسترسي به ايستگاه‌هاي راديو اينترنتي و قابليت‌هاي پخش‌كننده موسيقي در گوشي هوشمند را فراهم مي‌كند.

lg-music-flowMusic Flow ال‌جي به HomeChat مجهز است. HomeChat سرويس منحصربه‌فردي است كه نوعي تعامل بين انسان و دستگاه را ايجاد مي‌كند. با HomeChat، كاربران مي‌توانند از طريق برنامه پيام‌رساني پرطرفدار Line در گوشي‌هاي هوشمند براي برقراري ارتباط با LG Music Flow به زبان انگليسي استفاده كنند. علاوه بر اين، كاربران مي‌توانند به دليل وجود قابليت NFC از موسيقي تنها با يك لمس لذت ببرند.

بيونگ هون مين، نايب رئيس ارشد بخش صوتي تصويري شركت سرگرمي‌هاي خانگي ال‌جي، مي‌گويد:

ال‌جي Music Flow مفهوم روبه‌رشد سيستم صوتي بي‌سيم براي چند اتاق را به راحتي و كيفيت صداي عالي به سطح جديدي مي‌برد. سيستم پيشرفته ما مي‌تواند يك آهنگ شخصي ايجاد كند كه نه تنها شنونده را اتاق به اتاق دنبال مي‌كند، بلكه وقتي كاربر وارد خانه مي‌شود نيز همين كار را انجام مي‌دهد. مهندسان ال‌جي با معرفي امكانات و قابليت‌هاي دستگاههاي سيستم صوتي بي‌سيم ، استاندارد كاملاً جديدي ايجاد كرده‌اند كه تا كنون در هيچ كدام از دستگاه‌هاي رقيب ميسر نبوده است.

قابليت پخش خودكار موسيقي (Auto Music Play) يكي از قابليت‌هاي زياد ال‌جي Music Flow جديد است. با قابليت پخش خودكار موسيقي، كاربران مي‌توانند به موسيقي گوشي هوشمند در فضاي بيرون گوش دهند و به صورت خودكار، زماني كه وارد خانه مي‌شوند، به Music Flow تغيير دهند. از طريق همگام شدن با Home Chat، كاربران مي‌توانند از راه دور از ال‌جي Music Flow بخواهند كه در راه خانه هستند و آهنگ و فهرست پخش پيشنهادي و مناسب براي ميهماناني كه غروب براي شام به منزل مي‌رسند را پخش كند.

قابليت منحصربه‌فرد ديگر، برنامه كاربردي ال‌جي Music Flow Player است كه به كاربران دسترسي كامل و كنترل مجموعه موسيقي ديجيتال آنها را مي‌دهد. از طريق قابليت جست‌وجوي راحت ، علاقه مندان به موسيقي مي‌توانند آهنگ‌هاي مورد علاقه خود را در هر دستگاه اينترنتي متصل به ال‌جي Music Flow از طريق شبكه واي‌فاي خانگي پيدا و پخش كنند. قابليت Mood Station در اين برنامه كاربردي مي‌تواند پيشنهاداتي ارائه دهد يا به صورت خودكار يك فهرست پخش مناسب با حال و هواي شما ايجاد كند. اين سيستم ال‌جي دسترسي آسان به پخش اينترنتي و برنامه‌هاي راديو نظير Spotify ،Deezer ،Napster و TuneIn را از طريق سرويس پخش اينترنتي صدا (Audio Streaming Service) سهولت مي‌بخشد.

ال‌جي Music Flow از فناوري شبكه روزنه‌دار و باند دوگانه واي‌فاي برخوردار است تا پخش موسيقي HD واضح را فراهم كند. حالت چنداتاقه (Multi-room) به طور يكپارچه يك آهنگ را در تمام بلندگوهاي متصل در طول ميهماني مي‌نوازد يا وقتي اعضاي خانواده در منزل هستند آهنگ‌هاي متفاوتي را در هر اتاق پخش مي‌كند. همچنين حالت استريو چپ/راست (L/R Stereo) مي‌تواند تجربه شنيداري چندبعدي متفاوتي را ارايه كند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.