با بلندگوي قابل حمل X100 لاجيتك آشنا شويد

۱۳۸ بازديد

با بلندگوي قابل حمل X100 لاجيتك آشنا شويد

اين بلندگوها بايد چند ويژگي مهم داشته باشند كه از جمله آنها مي‌توان به اندازه كوچك، كيفيت بالا، قابليت اتصال بي‌سيم و نگهداري شارژ زياد اشاره كرد. شركت لاجيتك به تازگي محصول جديدي با نام X100 را معرفي كرده است كه تمامي ويژگي هاي ذكر شده را دارد.

بدنه دايره‌اي شكل X100 تنها 8.5 سانيمتر قطر، 6.5 سانتيمتر ضخامت و 160 گرم وزن دارد و به راحتي مي‌توان آن را در جيب يا كيف گذاشت و با خود جابجا كرد. همچنين بند كوتاه تعبيه شده روي آن اتصال ساده به كمر شلوار يا بند كوله‌پشتي را فراهم مي‌كند. اين بلندگو مي‌تواند هر صدايي را با كيفيت بالا پخش كند و اگر در هنگام پخش موسيقي تماس تلفني برقرار شود حالت پخش صدا را قطع كرده و شروع به زنگ خوردن مي‌كند. دو راه براي اتصال اين بلندگوي كوچك به ديگر ابزارها وجود دارد، اتصال بي‌سيم از طريق بلوتوث و اتصال با‌سيم از طريق جك هدفون 3.5 ميليمتري. باطري X100 نيز از طريق درگاه microUSB شارژ مي‌شود و با هربار پر كردن شارژ تا 5 ساعت براي شما موسيقي پخش مي‌كند.

x100-mobile-wireless-speaker

بلندگوي X100 لاجيتك علاوه بر قابليت‌هاي ذكر شده، طراحي ظاهري زيبايي نيز دارد و مي‌تواند جزو يكي از جذابترين ابزارهاي همراه شما محسوب شود. اين محصول در پنج رنگ خاص موجود است و از دو رنگ مختلف براي بدنه و پوشش رويي آن استفاده شده است. اين محصول دوست داشتني لاجيتك در حال حاضر با گارانتي آواژنگ در بازارهاي داخلي كشور موجود است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.