قابليت جستجو از طريق موقعيت و هشتگ به استوري اينستاگرام اضافه شد

۱۵۴ بازديد

اينستاگرام اخيرا از دو ويژگي جديد رونمايي كرده است كه كاربران از طريق آن‌ها مي‌توانند به نحو بهتري با دنيا در تعامل باشند. شما اكنون مي‌توانيد از طريق جستجوي موقعيت و هشتگ به يافتن استوري‌هاي مرتبط بپردازيد. هر دو قابليت جديد از طريق تب جستجو در اپليكيشن اينستاگرام قابل دسترسي هستند و به كاربران امكان مي‌دهند تا از وقايع اطراف و استوري‌هاي مورد علاقه‌ي خود باخبر شوند.

يك حلقه‌ي استوري جديد در بالاي قسمت جستجو قرار گرفته است كه كاربران اينستاگرام از طريق آن مي‌توانند تمام استوري‌هاي اطراف خود را مشاهده كنند. البته اين استوري‌ها تنها در صورت داشتن برچسب موقعيت، قابل دسترسي خواهند بود. علاوه بر اين، اكنون كاربران اينستاگرام مي‌توانند از طريق استفاده از حلقه‌ي استوري مربوط به هر مكان در قسمت بالاي صفحه‌ي موقعيت، به جستجو و يافتن استوري‌هاي مختلف در مكان دلخواه بپردازند.

Instagram Hashtag & Location

قابليت استوري‌هاي هشتگ‌دار در قسمت جستجو به كاربران اجازه مي‌دهد تا استوري‌هاي مورد علاقه‌ي خود را پيدا كنند. كاربراني كه از برچسب موقعيت يا هشتگ در استوري‌هاي خود استفاده كرده باشند، مي‌توانند به يك استوري بزرگ‌تر افزوده شوند. اگر حفظ حريم شخصي براي شما اهميت دارد، مي‌توانيد از طريق فشردن «X» در فهرست تماشاگران، استوري خود را از ديد باقي كاربران مخفي نگاه داريد.

استوري‌هاي موقعيت‌‌دار در قسمت جستجو در حال حاضر براي كاربران iOS و اندرويد كه اپليكيشن خود را از طريق گوگل استور يا اپ استور به نسخه‌ي ۱۰.۲۲ به‌روزرساني كرده باشند، قابل دسترسي است. قابليت استوري‌هاي هشتگ‌دار به‌زودي و در هفته‌هاي آتي ارائه خواهد شد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.