از اين ۱۰ نرم‌افزار اين نام مجاز نمي باشد هرگز استفاده نكنيد

۱۴۲ بازديد

از این Û±Û° نرم‌افزار اين نام مجاز نمي باشد هرگز استفاده نکنید

بسياري از فيلترشكن‌هايي كه كاربران استفاده مي‌كنند از امنيت كافي برخوردار نيستند. 

به گزارش كليك، كاربران تصور مي‌كنند همه اپليكيشن‌هاي موجود در Google Play مناسب بوده و بدون هيچ خطري قابل استفاده هستند. اما اخيراً محققان روي تعداد زيادي از اپليكيشن‌ها بررسي‌هايي انجام داده‌اند كه نتايج آن خلاف اين موضوع را ثابت مي‌كند. به‌عنوان مثال آنها در بخشي از تحقيقات‌شان ۲۸۳ فيلترشكن را بررسي كرده‌ و متوجه شدند كه بسياري از آنها امنيت كافي ندارند؛ در اطلاعات كاربر نفوذ و اطلاعات آنها را جمع‌آوري مي‌كنند؛ حاوي تبليغات زيادي هستند كه در هنگام كار با آنها كاربر مجبور به مشاهده آنهاست و بالاخره اينكه انتقال‌دهنده ويروس مي‌باشند.

اين نام مجاز نمي باشد ممنوعه

اين بررسي شامل اپليكيشن‌هاي پرطرفدار موجود در گوگل‌پلي نيز مي‌باشد. طبق تحقيق صورت‌گرفته، در حالي كه ۳۷ درصد اپليكيشن‌هاي فيلترشكن بيش از ۵۰۰ هزار بار نصب شده و ۲۵ درصد آنها حداقل ۴ ستاره دريافت كرده‌اند، اما حدود ۳۸ درصد آنها حاوي ويروس بوده‌اند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، به‌علاوه ۱۸ درصد اپليكيشن‌هاي فيلترشكن، ترافيك وب كاربران را اصلاً كدگذاري نمي‌كنند. ۱۶ درصد ترافيك را از مسير دستگاه‌هاي ديگر مي‌فرستند و اين به آن معناست كه شما ندانسته امكان انتقال محتواي غيرقانوني را از طريق دستگاه‌تان فراهم مي‌كنيد. ۱۰ فيلترشكني كه اينجا نام برده شده بدترين آنهاست كه توصيه مي‌شود از آنها هرگز استفاده نكنيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.