اپليكيشن جديد در iOS، حالت چهره شما را تغيير مي دهد

۱۵۸ بازديد

اپلیکیشن جدید در IOS، حالت چهره شما را تغییر می دهد

اپليكيشني در IOS ارائه شده است كه با استفاده از شبكه نورون‌هاي عصبي حالت هاي مختلف غم، شادي، عصبانيت را در عكس ها به چهره شما اضافه مي كند. 

به گزارش كليك، اپليكيشن Face APP اپليكيشن جديد است كه به تازگي در IOS عرضه شده است كه با استفاده از الگوي نورون هاي عصبي صورت حالت هاي مختلفي مثل خنده، غم و شادي را به چهره شما اضافه مي كند و از ديگر قابليت هاي اين اپليكيشن مي توان به قابليتي اشاره كرد كه با استفاده از آن حالت هاي مختلف سني به صورت فرد اضافه مي شود.

اپليكيشن جديد در IOS، حالت چهره شما را تغيير مي دهد

اپليكيشن جديد در IOS، حالت چهره شما را تغيير مي دهد

يكي ديگر از ويژگي هاي جذاب اين اپليكيشن اين است كه كاربر مي تواند به راحتي جنسيت خود را در اين اپليكيشن تغيير دهد، اين اپليكيشن تغييرات بسيار اساسي را در چهره اعمال مي كند و شايد تاكنون در اين زمينه اپليكيشني به اين قدرت ارائه نشده است.

علاوه بر اضافه كردن لبخند به عكس، از ديگر ويژگي هاي اين نرم افزار اين ويژگي است كه مي تواند به راحتي شما را جوان تر از آنچه هستيد و پيرتر ازآنچه هستيد نمايش دهد. بايد گفت كه عكس هاي خروجي از اين نرم افزار در كيفيت بسيار بالا نيست كه كاربر بتواند اقدام به چاپ عكس در ابعاد بزرگ كند تنها كاري كه كاربر مي توان با اين اپليكيشن انجام دهد لذت بردن از آن است.

اين اپليكيشن كاملاً رايگان است، اما واضح است كه فعلاً براي IOS عرضه شده است، البته منابعي اين خبر را ارائه داده اند كه اين اپليكيشن به زودي براي اندرويد نيز عرضه مي شود.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.