ايسوس براي نسل جديد پردازنده هاي AMD سنگ تمام گذاشت!

۱۶۰ بازديد

نسل جدید پردازنده های AMD

امسال با رونمايي نسل جديد پردازنده هاي AMD و چيپست X470، ايسوس به عنوان برند نخست توليدكننده مادربورد در جهان، پرچمداران واقعي اين چيپست را معرفي كرد. 

به گزارش كليك؛ در سال گذشته كه شركت AMD بازگشت پرشكوه خود را با پردازنده هاي RYZEN اعلام كرد، ايسوس هم بهترين ها را مثل هميشه براي پلتفرم آماده كرد. امسال نيز با رونمايي از نسل دوم اين پلتفرم و چيپ ست X470، ايسوس پرچمداران واقعي اين چيپ ست را معرفي كرد. ويژگي هاي اين مادربوردها را در ادامه با هم مرور مي كنيم:

بي مثال در كارايي و سهولت در تنظيمات مادربورد

پردازنده جديد RYZEN مانند نسل قبلي قدرتمند هستند و با قابليت اوركلاكينگ بالا عرضه مي شوند. ايسوس نيز با راهكار 5-Way Optimization و نرم افزار اختصاصي آن، امكان دست يابي به نهايت كارايي اين پردازنده ها را در دسترس همه قرار داده است. با نرم افزار ارائه شده، به سادگي و با ظاهر گرافيكي جذاب و روان آن، بدون نياز به دانشي خاص، مي توانيد سيستم را از همه لحاظ بهينه كرده و از نهايت كارايي نسل جديد پردازنده ها در مادربوردهاي ايسوس لذت ببريد.

اگر حرفه اي هستيد و دستي بر آتش در دنياي سخت افزار داريد، قطعا بايوس تحسين شده ايسوس را به عنوان ابزار كار به منظور بهينه سازي انتخاب مي كنيد. بايوس UEFI ايسوس، با محيط گرافيكي جذاب، با توضيحات كامل و امكان تغيير جزئي ترين تنظيمات به دلخواه كاربر در دسترس است. همچنين اين بايوس مانند هميشه با ابزار بروز رساني اختصاصي ايسوس با نام EZ FLASH 3 نيز امكان بروز رساني بايوس را به سادگي در اختيار شما قرار مي دهد.

خنك بر اساس طراحي ويژه

معضل مدار تغذيه مادربوردهاي X299 را به ياد داريد؟ ايسوس در آن نسل به دليل استفاده از هيت سينك ها و راهكار ويژه خود مشكل دما را پيش بيني كرده بود و مادربوردهاي ايسوس، با خنكي كامل نسبت به رقبا عمل كرده بودند. درست در اين نسل نيز ايسوس همان ابتكار را به خرج داده تا بتوانيد از الگوريتم XFR پردازنده هاي جديد كه به طور خودكار كارايي را با دما همگام مي كند، استفاده كنيد. در صورتي كه مادربورد كِشِش تامين انرژي و دفع دما را نداشته باشد، الگوريتم XFR فركانس پردازنده را كاهش داده و در عمل كارايي كم مي شود. ايسوس با استفاده از هيت سينك هايي با سطح تماس بسيار زياد، به كار گيري چيپ هاي كنترلي متعدد و كاملا هوشمند و هدر هاي اختصاصي فن به تعداد زياد، به بهترين شكل ممكن دما را كنترل كرده و كارايي سيستم در بهترين حالت ممكن حفظ مي شود.

شخصي سازي فراتر از نور RGB

ايسوس نخستين برندي بود كه نورپردازي RGB به صورت همگام را در قطعات سخت افزار معرفي كرد. همچنين نخستين برندي است كه امكان استفاده از قطعات چاپ شده سه بعدي را در محصولات خود فراهم آورد. تمامي مادربوردهاي عرضه شده با اين ويژگي ها سازگارند و به منظور بهره مندي از فناوري Aura Sync ايسوس در خارج از مادربورد، هدرهاي RGB 4 پين رايج و سه پين قابل آدرس دهي در اين مادربوردها وجود دارد. همچنين ايسوس امكان خاموش/روشن كردن LED ها را نيز در بايوس UEFI در مادربوردهاي جديد در دسترس قرار داده است.

سخت افزار قدرتمند براي گيمينگ و هر آنچه كه نياز شماست

كارت گرافيك هاي سنگين وزن بخش جدا نشدني يكي سيستم گيمينگ هستند و با رابط PCIe x16 به سيستم متصل شده و CPU هاي قدرتمند به كار گرفته شده در آنها ممكن است به مادربورد وزن بالايي را تحميل شود. ايسوس با فناوري SafeSlot وزن را به همه جهات پخش كرده و خيال شما را از مشكلات داشتن كارت گرافيك هاي سنگين راحت كرده است.

استفاده از نسل جديد درايوهاي پرسرعت مبتني بر NVMe Express در تمام مادربوردهاي جديد ايسوس در دسترس بوده و نسل دوم رابط USB 3.1 با سرعت شگفت انگيز 10گيگابيت بر ثانيه نيز سريع ترين دستگاه هاي ذخيره سازي را به اين مادربوردها متصل مي كند. ايسوس هميشه به شبكه اهميت مي دهد و مجددا با تجهيز مادربوردها به راهكار شبكه با تراشه اختصاصي اينتل، علاوه بر تثبيت كامل كارايي، سرباري بسته هاي شبكه را به پردازنده اصلي به صفر رسانيده است. همچنين در برخي مدل ها، ايسوس از راهكار شبكه قدرتمند بيسيم استفاده كرده تا بتوانيد به سادگي از شبكه Wi-Fi قدرتمند خانگي نيز استفاده كنيد.

ايسوس تمام سليقه ها و كاربردها را در نظر گرفته و براي همه فرم فاكتورها و سناريوهاي كاربري، مادربوردي ويژه طراحي كرده است. در حال حاضر در معرفي نخست، مادربوردهاي ROG Crosshair VII Hero / WiFi Edition ،ROG Strix X470-F Gaming ،ROG Strix X470-I Gaming ،Prime X470-PRO و TUF X470-PLUS Gaming را معرفي كرده است كه به زودي به طور كامل در خبر هاي بعدي به هر سري خواهيم پرداخت.

با توزيع جهاني مادربوردهاي جديد مبتني بر چيپ ست X470، در كشور نيز منتظر اين محصولات از فروشندگان معتبر ايسوس باشيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.