چگونه از لنزهاي Telephoto در موبايل‌هاي Pixel2 و Pixel 2XL استفاده كنيم؟

۲۳۶ بازديد

رسانه كليك – پس از رونمايي گوگل از جديدترين محصولات خود، ارزيابي موبايل‌هاي Pixel2 و Pixel 2XL آغاز شده و اين ارزيابي‌ها حاكي از آن است كه اين دو مدل قوي‌ترين دوربين‌ها را در بين دوربين تلفن‌هاي هوشمند دارند. 

يكي از قوي‌ترين مشخصه‌هاي دو مدل Pixel2 و Pixel 2XL دوربين‌هاي بسيار با كيفيت آن‌ها است اما نداشتن دوربين‌هاي دوگانه، به مذاق بسياري از طرفداران اين دو مدل خوش نيامده است. حال گوگل تصميم گرفته تا با فروش لنزهاي Telephoto، اين نقص را جبران كند. گفته مي‌شود، هزينه خريد اين لنز ۱۳۰ دلار است.

كيت لنزهاي اين مدل، هزينه‌هاي متفاوتي دارد. اين كيت شامل ۴ لنز است كه هركدام حدود ۱۰۰ قيمت دارد و استفاده از هريك نيز كيفيت متفاوتي به تصاوير مي‌دهد. اين لنزها به دوربين تلفن‌هاي هوشمند اندرويدي متصل مي‌شود و گفتني است، اين كيت شامل لنزهاي Telephoto ،Wide-angle ،Fisheye و Macro مي‌شود.

قيمت تمام شده اين كيت به همراه قيمت موبايل، هزينه‌اي گزاف براي مشتريان به همراه دارد كه بسياري معتقدند هزينه اين كيت نسبت به خريد ساير دوربين‌ها، به صرفه‌تر است. بسياري نيز در پي آن هستند كه از نرم‌افزارهاي عكاسي شناخته شده، استفاده كنند، اما هر چه قدر هم اين نرم‌افزارها خوب باشند، باز هم عكاسي با آن‌ها، به پاي كيفيت اين لنزها نمي‌رسد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.