ترفندي كاربردي براي محاسبه هزينه سفر در كشورهاي مختلف در آستانه عيد نوروز 97

۱۵۷ بازديد

هزينه سفر

با نزديك شدن به دوره تعطيلات نوروز در ايران، عده زيادي از افراد براي استفاده از اين فرصت به بهترين شكل، سفر به كشورهاي مختلف را در برنامه خود قرار مي‌دهند. اگر شما هم از اين دسته افراد هستيد و تصميم خود را براي مسافرت به يك كشور ديگر گرفته‌ايد، ادامه اين مطلب را براي محسابه هزينه سفر خود بخوانيد. 

يكي از دغدغه‌هاي اصلي افراد براي سفر به يك كشور جديد، محاسبه هزينه‌هايي است كه در طول سفر براي هتل، حمل و نقل، خورد و خوراك و ديگر موارد از اين قبيل بايد پرداخت كنند. شركت‌هاي مختلفي در بازار وجود داشته كه اين موارد را به صورت يك پكيج آماده براي شما تهيه مي‌كنند و البته مبلغ اضافه‌اي را هم براي ارايه اين سرويس مي‌خواهند.

در صورتي كه علاقه‌اي به پرداخت مبلغ اضافه براي فراهم كردن سرويس‌هاي مختلف، نداريد و مي‌خواهيد تمامي بخش‌هاي مسافرت را خودتان برنامه ريزي كنيد، بايد به محسابه هزينه‌هاي تمامي بخش‌هاي موجود در طي سفر بپردازيد. براي مثال اينكه هزينه يك شب اقامت در هتل چقدر مي‌شود و يا اينكه براي خريد يك غذاي معمولي در رستوران چه مقدار پول بايد پرداخت كنيد، دو مورد مهم موجود در اين بخش بوده كه بايد با تحقيق درباره‌‌شان، اطلاعات لازم را به دست آوريد. همان طور كه مي‌دانيد انجام اين كار نه تنها وقت گير بوده بلكه پيدا كردن منابع صحيح براي آن هم كار دشواري است.

در اين بخش شما را با وبسايتي آشنا مي‌كنيم كه توسط آن مي‌توانيد به صورت رايگان، هزينه سفر به كشورهاي مختلف را محاسبه كنيد. Budgetyourtrip اين وبسايت جالب بوده كه مي‌تواند كمك زيادي به شما در اين زمينه بكند.

براي استفاده از Budgetyourtrip تنها كافي است وارد وبسايت شويد و در باكس جستجوي قرار گرفته در بخش بالايي، نام كشور و يا شهر مقصد را وارد كنيد. پس از آن با يك صفحه جديد مواجه مي‌شويد كه تمامي اطلاعات هزينه‌اي براي سفر به آنجا نمايش داده مي‌شود. اطلاعات موجود شامل هزينه‌هاي لازم براي غذا، هتل، تفريحات، حمل و نقل و ديگر موارد موجود است. علاوه بر اين‌ها نمايش هزينه‌ها بر اساس واحد پولي شما و انتخاب سطح كيفيت سفرتان خواهد بود.

هزينه سفر

براي مثال با انتخاب فرانسه به عنوان كشور مقصد، انتخاب “لوكس” براي سطح كيفيت سفر و در آخر تغيير واحد پولي به ريال ايران، تمامي هزينه‌هاي لازم كه در طول سفر بايد پرداخت كنيد، به شما نشان داده شده و بدين ترتيب با در نظر گرفتن قيمت‌ها، مي‌توانيد يك برنامه ريزي عالي براي سفر خود داشته باشيد.

هزينه سفر

علاوه بر اين‌ها امكان اين هم در اختيار كاربران قرار گرفته تا به صورت آنلاين به رزرو پرواز، هتل، ماشين و ديگر پكيج‌هاي موجود بپردازند كه البته اين مورد براي كاربران ايراني آنچنان كاربردي نيست.

نظر شما در رابطه با اين وبسايت براي محاسبه هزينه سفر چيست؟

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.