اسنپ چت رقيب تلويزيون نيست؛ مكمل آن است

۱۶۲ بازديد

اسنپ چت

اسنپ چت قصد دارد با ايجاد برخي تغييرات، نسخه اصلي خود را به نمايش بگذارد و اهداف خود را در زمينه پخش برنامه هاي تلويزيوني پياده سازي كند. 

شركت اسنپ چت (Snapchat) در صدد است نسخه اصلي خود را تا آخر سال جاري ميلادي ارائه دهد. «نيك بل» سرپرست اسنپ چت و نائب رئيس بخش محتواگذاري اين شركت نسخه برنامه ريزي شده را به عنوان نوعي ريسك براي شركت معرفي كرده است.

عده اي از تحليلگران كاركرد برنامه Snapchat را مبهم توصيف كرده و گفته اند تمركز روي نسخه هاي اين اپليكيشن امري ضروري است. تاكنون اين شركت براي ايجاد نسخه هاي اسنپ چت از شبكه هاي مخاطبان استفاده كرده است. امسال اين شبكه اجتماعي براي به نمايش گذاشتن اخباري چون Saturday Night Live، برنامه هاي Bachelor recap و نيز برنامه «واقعيت هايي درباره تاريخ» به ترتيب با شبكه هاي NBC، ABC و A&E همكاري كرده است.

محتواي اصلي نسخه مي تواند به اسنپ چت كمك كند تا اهداف خود را قانوني كند و كنترل بيشتري روي آن داشته باشد، اما محتواي اصلي پرمخاطره و گران است، بخصوص كه رشد كاربران اين شبكه اجتماعي بسيار آهسته است.

گفتني است؛ اولين نسخه اين مجموعه متعلق به سال ۲۰۱۵ است و Literally Cant Even ناميده مي شد كه بسيار مورد انتقاد قرار گرفت.

اسنپ چت قصد دارد به جاي رقابت با تلويزيون خطي، آن را تكميل كند. نيك بل، نائب رئيس بخش محتواگذاري در اين شركت مي گويد: «موبايل باعث نمي شود مردم تلويزيون را كنار بگذارند. موبايل در اصل يك رسانه جديد محسوب مي شود».

بل همچنين گفته است كه از اين شبكه اجتماعي مي توان به عنوان ايده اي براي كار با استوديوي فيلم استفاده كرد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.