با نرم افزار NetSpot Pro امواج واي فاي خانه تان را تقويت كنيد!

۲۵۰ بازديد

افزايش قدرت سيگنال واي فاي

 نرم افزار NetSpot Pro به كمك بررسي اوضاع و افزايش قدرت سيگنال واي فاي باعث مي شود تا سرعت اينترنت شما به طرز چشمگيري افزايش پيدا كند.

 

در دنياي امروزي، هيچ چيز بدتر از قطع و وصل شدن يا پايين آمدن سرعت اينترنت در حين دانلود فايل هاي سنگين يا اواسط يك مكالمه مهم از طريق اسكايپ، كاربران را آزار نمي دهد. همچنين اگر كسب و كار شما به اينترنت بستگي داشته باشد، مطمئنا چنين امري باعث از دست رفتن هزينه نيز مي شود.

برخي افراد بعد از نصب مودم و پايين بودن سرعت، بارها آن را ريست مي كنند و تصور آنها اين است كه چنين كاري باعث افزايش سرعت مي شود، اما خبر ندارند كه در نقه كور قرار گرفته اند و سيگنال واي فاي در آن قسمت به اندازه كافي نيست.

با نصب نرم افزار NetSpot Pro مي توانيد قسمت هايي از منزل يا محل كار كه قدرت سيگنال واي فاي در آن نقاط بالاست را كشف كنيد. شايان ذكر است كه چنين امري به صورت در لحظه (Real time) صورت مي پذيرد و با جابجايي در نقاط مختلف، مي توانيد افزايش يا كاهش قدرت سيگنال را با چشمان خود ببيند.

نرم افزار NetSpot Pro

نرم افزار NetSpot Pro همچنين قابليت كشف ايراد شبكه اينترنتي شما را نيز دارد. به عنوان مثال مي توانيد از طريق اين اپليكيشن، راديوهايي كه توسط كانكشن هاي ديگر در حال استفاده است را مشاهده كرده و از ميزان دانلود و آپلود آنها باخبر شويد.

به صورت مختصر امكانات نرم افزار NetSpot Pro را مي توان به صورت زير عنوان كرد:

  • مديريت، عيب يابي و رسيدگي به شبكه هاي واي فاي
  • بررسي پوشش واي فاي
  • اطمينان از اتصال راديو و كابل ها به صورت دقيق
  • شناسايي نقاط كور با استفاده از نقشه بصري
  • نمايش تعداد اكسس پوينت هاي اطراف
  • دسته بندي آي پي هاي داراي انعطاف بر اساس SSID، كانال، سيستم ارسال كننده و امنيت
  • اجراي سيستم تست سرعت دانلود و آپلود

در نهايت بايد بگوييم كه به كمك اپليكيشن NetSpot Pro مي توانيد شاهد افزايش قدرت سيگنال واي فاي به طرز چشمگيري باشيد. اين برنامه براي هر دو سيستم عامل ويندوز و مك در دسترس است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.