مشكل سخت افزاري در دوربين گوشي ۷ پلاس دردسرساز است

۱۳۹ بازديد

iphone7

اگر اين مشكل را در در دوربين آيفون ۷ پلاس خود ديديد، سريعا براي تعويض آن اقدام نماييد.

 

به گزارش كليك، گويا آيفون ۷ پلاس دچار مشكل سخت افزاري جدي است، به تازگي گزارش‌هايي از مشكل سخت‌افزاري آيفون ۷ پلاس اپل منتشر شده است كه قابل تعمير نيست و احتمالا بايد گوشي تعويض شود.

در وب‌سايت ردديت برخي از كاربران  گزاش مشكل جدي  از فبلت جديد اپل خود داده اند كه مي توان گفت تنها راه حل آن، جايگزيني با يك دستگاه جديد است.

اين مشكل  كه به سخت‌افزار دوربين مربوط مي‌شود و در وب‌سايت معروف ردديت موضوعي با عنوان «دوربين‌هاي آيفون ۷ پلاس در حال نابودي» ايجاد شده است و يكي از كاربران اينگونه اظهار نظر كرده است:

وقتي اپليكيشن دوربين را اجرا مي‌كنم فقط با پيش‌نمايش يك تصوير سياه‌رنگ روبرو مي‌شوم و گاهي اوقات مي‌توانم عكاسي كنم، ولي تصوير نهايي به سبز يا بنفش متمايل است. يك بار نيز پيامي با عنوان «فوري! آيفون بايد خنك شود» نمايش داده شد، اما دستگاه حتي در حد كم هم داغ نبود.

كاربر ديگري نيز مشكل مشابهي را گزارش كرده است و  خبرها حاكي از آن است، كه برخي از گوشي‌ها به دليل مشكل سخت‌افزاري توسط اپل جايگزين شده‌اند.  و تمام اينها در حالي روي مي دهد  كه دوربين تعداد اندكي از آيفون‌هاي ۷ نيز با يك ماژول دوربين جديد تعمير شده است. به نظر مي‌رسد اپل از اين موضوع باخبر و در حال بررسي مشكل است ولي  هنوز هيچ بيانيه‌ي رسمي از طرف اين شركت منتشر نشده است.

اگر پيغام خطاي Emergency iPhone needs to cool down  و يا هركدام از نشانه هاي بالا را ديديد و اين سوال براي شما پيش آمد كه چگونه آن بر‌طرف كنيم؟ بايد به شما جواب دهيم كه بهتر است به نمايندگي مجاز تعمير محصولات اپل مراجعه كنيد و در صورت تعمير نشدن دستگاه، آن را با يك نمونه‌ي جديد جايگزين كنيد. به نظر مي‌رسد اين مشكلي نيست كه كاربر بتواند خودش آن را برطرف نمايد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.