تصاوير گوشي Vivo X20 لو رفت؛ سخت افزار قدرتمند و نمايشگر بدون حاشيه

۱۴۷ بازديد

گوشی Vivo X20

تصاوير گوشي Vivo X20 ميان‌رده تمام عيار جديد شركت ويوو با سخت افزاري قدرتمند و نمايشگري بدون حاشيه در فضاي مجازي منتشر شده است. 

شركت چيني ويوو يكي از كمپاني‌هاي فعال و بزرگ در حوزه توليد موبايل است كه تا به امروز توانسته است با توليد موبايل‌هاي خوش قيمت ميان‌رده و پايين‌رده متفاوت با سخت افزار و قابليت‌هاي جذاب از جمله دوربين سلفي قدرتمند، بازار بزرگي از فروش را در چين و هند به دست بياورد.

اين شركت قرار است به زودي از تلفن هوشمند جديدي با نام ويوو X20 با مشخصات كليدي از جمله نمايشگر بدون حاشيه، دوربين سلفي ۲۴ مگاپيكسلي و ۶ گيگابايت حافظه رم رونمايي كند. تصاوير جديدي از گوشي Vivo X20 در فضاي مجازي منتشر شده است كه با تصاوير منتشر شده قبلي در تيزر رسمي لو رفته آن و تصاوير منتشر شده در سايت آژانس رگولاتوري كشور چين مطابقت دارد.

ويوو X20

بر اساس اطلاعات و تصاوير منتشر شده تا به امروز، گوشي Vivo X20 به پردازنده هشت هسته‌اي اسنپدراگون ۶۳۰ با فركانس ۲٫۲ گيگاهرتز يا پردازنده هشت هسته‌اي اسنپدراگون ۶۳۰ با فركانس ۲٫۲ گيگاهرتز، صفحه نمايشي بدون حاشيه، دوربين اصلي دوگانه، دوربين سلفي ۲۴ مگاپيكسلي، ۶ گيگابايت حافظه رم، حسگر اثر انگشت، باتري ۳۵۰۰ ميلي‌آمپر ساعتي و سيستم عامل اندرويد ۷٫۱ نوقا مجهز شده است؛ البته اين مشخصات فني هنوز تاييد نشده است و بايد تا زمان رونمايي رسمي ويوو از گوشي ميان‌رده تمام عيار ويوو X20 منتظر ماند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.