رنگ هاي سفارشي موبايل اسنشال بسيار جذاب و دلفريب است!

۱۴۴ بازديد

موبایل Essential

از زماني كه موبايل Essential معرفي شده است، رنگ هاي كله غازي (Teal) و مسي (Copper) آن باعث شده تا كاربران تلفن هاي هوشمند به نوعي ديگر به آنها نگاه كرده و اين محصول، خود را جور ديگري در دل مردم جاي دهد.

 روزها و ماه ها گذشت و اين سوال همواره در ذهن كاربران وجود داشته كه آيا كسي سراغ گوشي اسنشال (Essential) مي رود؟ اما زماني كه خبرنگاران و تيم هاي فني وب سايت هاي مطرح دنيا موفق شدند اين اسمارت فون را از نزديك ببينند، بازي عوض شد (فروش گوشي Essential بعد از مدت‌ها انتظار آغاز شد).

به گفته كساني كه براي مدت مديدي با گوشي هاي مختلف كار كرده اند، هيچ يك از اين هندست هاي جور واجور تا اين اندازه زيبا و جذاب نبودند. رنگ اقيانوسي (Ocean Depth) موبايل Essential جلوه زيبايي به قاب مي بخشد. از طرفي، رنگ سبز آبي (Ocean Depth) بسيار براق و اشباع شده است و ضمن كار با آن، احساس مي كنيد با دستگاهي مشغول به كار هستيد كه مدت هاست به دنبال آن بوديد.

موبايل Essentialرنگ اقيانوسي يا Ocean Depths

در كنار انواع و اقسام گوشي هاي سياه و سفيدي كه اين روزها در بازار موجود است، رنگ هاي جديد مطمئنا به مذاق كاربران خوش مي آيد.

مشخص نيست كه شركت Essential به چه دليل زمان زيادي را صرف اين گوشي كرده و نمي دانيم آيا از نظر فروش، ارزشي براي آنها داشته است يا خير. اما از ديد طراحي، اين گوشي هوشمند فوق العاده ارزشمند است. اگر نمايشگر بدون حاشيه و برش صفحه نمايش (Notch) كوچك بالاي آن را به عنوان اولين سورپرايز آقاي اندي رابين، خالق اندرويد در نظر بگيريم، مطمئنا رنگ بندي زيبا و فوق العاده اين اسمارت فون را بايد دومين ويژگي حيرت انگيز اسنشال فون به حساب آورد.

موبايل Essentialرنگ Ocean Depth در كنار مشكي مسي (Copper Black)

مسئولان شركت اسنشال تعداد محدودي گوشي با رنگ Ocean Depth را توليد كرده و ظاهرا قصد ادامه اين روند را ندارند. عرضه اين تلفن هوشمند با رنگ ياد شده حدود دو هفته پيش آغاز گرديد و به زودي نيز پايان يافت. بد نيست بدانيد كه اين كمپاني سال گذشته، تنها موفق به فروش 90 هزار دستگاه موبايل شد.

موبايل Essentialرنگ Ocean Depths

در كنار رنگ Ocean Depth، دو مدل ديگر از موبايل Essential به صورت محدود وارد بازار شد؛ Copper Black و Stellar Gray. همچنين رنگ Halo Gray نيز توليد شده كه به صورت اختصاصي، در فروشگاه آمازون به فروش مي رسد.

  • رنگ Copper Black: بدنه مشكي به همراه اجزايي با رنگ مسي
  • رنگ Stellar Gray: بدنه مشكي مات به همراه نوار دور خاكستري تيره
  • رنگ Halo Gray: بدنه مشكي مات نوار دور تيتانيومي (مانند رنگ سفيد اين محصول)

موبايل Essentialرنگ Copper Black

رنگ Copper Black  اسنشال فون با توجه به نوار مسي رنگ دور آن، زيبايي خاصي دارد. اما مطمئنا به اندازه رنگ Ocean Depth دلفريب به نظر نمي رسد. رنگ Stellar Gray نيز در نوع خود بسيار شيك و شكيل است.

حدود 6 ماه از عرضه گوشي Essential مي گذرد و در كنار عرضه رنگ هاي جديد، مسئولان Essential در حال بهبود دوربين، تست آپديت سيستم عامل اندرويد Oreo و برطرف كردن باگ ها هستند.

موبايل Essentialرنگ Stellar Gray

گوشي Essential در حال حاضر، اوضاع بهتري نسبت به زمان عرضه خود دارد؛ اين در حالي است كه طراحان اين شركت، در حال توسعه نسل دوم آن هستند. اما زمان عرضه آن مشخص نيست و از طرف ديگر، معلوم نيست مسئولان Essential چه سورپرايزهاي ديگري براي جلب توجه كاربران و طرفداران دنياي تكنولوژي در سر دارند.

موبايل Essential

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.