تصاويري از طراحي‌هاي اوليه براي اپل آيفون اس‌اي ۲ (Apple iPhone SE 2) همراه با يك ويديو منتشر شد

۱۵۴ بازديد

همانطوري كه در جريان هستيد اپل هنوز هم طرفداران دستگاه‌هاي كوچك را فراموش نكرده است و بر اساس صحبت‌ها و شايعه‌هاي منتشر شده رونمايي از نسل بعدي سري SE قطعي است. اين نكته را بايد توجه كنيم كه با توجه به رونمايي از اپل آيفون X و تغيير رويكرد اين شركت نسبت به طراحي، انتظار طراحي سنتي كمي عجيب است اما شما تصور كنيد كه قرار باشد آيفون X با طراحي كوچك‌تري عرضه شود. تصور كافيست به نظر مي‌رسد تا معرفي فاصله‌اي نداريم. در ادامه همراه باشيد.

 

iPhone SE 2 به احتمال زياد با صفحه‌نمايش 4.2 اينچي و پردازنده A10 كه مربوط به سال 2016 است، معرفي خواهد شد. از نظر سخت افزاري نگراني نداريم چرا كه هر نسل از دستگاه‌هاي اپل از عملكرد بسيار خوبي برخوردار خواهد بود. يك صفحه‌نمايش لب به لب، دوربين  TrueDepth و بهره مندي از فناوري Face ID ارمغان‌هايي است كه آيفون SE 2 را مي‌تواند انتخاب بسيار مناسبي براي طرفدارانش باشد.

تصويري كه در بالا مي‌بينيد، دو نسل از SE را در كنار يكديگر گذاشته است و به راحتي مي‌توان تفاوت‌هاي اين را بررسي كرد. تصوير پايين به خوبي نشان مي‌دهد كه جك ۳.۵ هم بر روي دستگاه حذف شده است و فاصله در نظر گرفته شده براي ناچ يا همان بريدگي به چه صورت است.

در همين رابطه ويديويي نيز منتشر شده است كه با اطلاعات بالا و تصاوير منتشر شده مطابقت دارد.

نظر شما در مورد اين دستگاه چيست؟ آيا مي‌تواند آيفون موفقي باشد؟

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.