تلويزيون‌هاي OLED و SUPER UHD ال‌جي توسط يكي از رسانه‌هاي برتر دنيا به‌عنوان تلويزيون‌هايي با بهترين عملكرد معرفي شدند

۱۶۰ بازديد

تلويزيون‌هاي OLED و SUPER UHD ال‌جي توسط يكي از رسانه‌هاي برتر دنيا به‌عنوان تلويزيون‌هايي با بهترين عملكرد معرفي شدند

شركت ال‌جي با دريافت جايزه بهترين تلويزيون براي مدل LG SIGNATURE OLED سري W از يكي از معتبرترين رسانه‌هاي نقد لوازم‌خانگي (U.S. Consumer Product Publication)، به پيشروي خود در زمينه نوآوري و لوازم صوتي تصويري خانگي ادامه مي‌دهد. ال‌جي كه تلويزيون‌هاي OLED خود را در سال ۲۰۱۳ معرفي كرده بود، هم‌اكنون رنج گسترده‌اي از تلويزيون‌هاي OLED را ارائه مي‌دهد. تلويزيون‌هايي ازجمله مدل‌هاي فوق باريك B7 و C7، مدل‌هاي Picture-on-Glass سري E7 و G7 و مدل Picture-on-Wall سري LG SIGNATURE OLED TV W.

 

آقاي Brian Kwon، رئيس بخش لوازم صوتي تصويري شركت ال‌جي مي‌گويد: شركت ال‌جي پيشگام عرصه فناوري تلويزيون‌هاي OLED محسوب شده و به همين دليل منابع زيادي را صرف رشد اين حوزه در جهت نفع همه مشتريانش كرده است. برترين متخصصان حوزه تلويزيون، هميشه تكنولوژي OLED ال‌جي را به‌عنوان بهترين تلويزيون موجود رده‌بندي مي‌كنند و ما تنها توليدكننده‌‌اي هستيم كه طيف وسيعي از تلويزيون‌هاي OLED را چه بر اساس سايز و چه مدل عرضه مي‌كنيم. زماني بهتر از الان براي خريد بهترين تكنولوژي تلويزيون موجود در بازار وجود ندارد.

 بر اساس امتيازدهي رسانه معتبر و تخصصي لوازم‌خانگي آمريكايي، تلويزيون‌هاي OLED ال‌جي بهترين امتياز را براي كيفيت تصوير، زاويه ديد و تطبيق‌پذيري دريافت كردند و درمجموع توانستند بالاترين امتياز عملكردي را از آن خود كنند. ال‌جي اولين شركتي بود كه پيكسل‌هاي متحول كننده OLED را به حوزه صفحه‌نمايش تلويزيون معرفي كرد. از آن زمان اين شركت تنها توليدكننده‌اي است كه متنوع‌ترين سري محصولات OLED ازجمله سايز ۷۷ و ۶۵ اينچي W7، سايز ۷۷ و ۶۵ اينچي G7، سايز ۶۵ و ۵۵ اينچي E7، سايز ۶۵ و ۵۵ اينچي E7، سايز ۶۵ و ۵۵ اينچي C7 و سايز ۶۵ و ۵۵ اينچي B7 برخوردار است.

برخلاف فناوري LCD، فناوري OLED نور خود را بدون نياز به لامپ پشت تصوير (LED) ايجاد مي‌كند؛ يعني هر پيكسل جداگانه كنترل‌شده و خاموش و روشن مي‌شود. اين امر باعث مي‌شود مشكي مطلقي به نمايش گذاشته‌شده و جزئيات بيشتري در زمينه تاريك و در نزديك لبه‌هاي نور شاهد باشيد. همچنين با طيف رنگي غني شامل ميلياردها رنگ، تلويزيون OLED ال‌جي مي‌تواند تصويري شبيه واقعيت، رنگ‌هايي شفاف‌تر و كيفيت تصوير بي‌نظيري را به نمايش بگذارد.

در ميان ساير تلويزيون‌هاي برتر ال‌جي، مدل LG SUPER UHD نيز قرار دارد كه مجهز به فناوري Nano Cell است. اين تلويزيون مجهز به پيشرفته‌ترين فناوري LCD و بهترين كيفيت تصوير در ميان تلويزيون‌هاي LCD اين شركت است. اين نوآوري متحول كننده LCD به تلويزيون اين امكان را مي‌دهد تا رنگ‌ها را دوباره بازتوليد كند؛ يعني رنگ‌ها را دقيقا همان‌گونه كه قرار است به نمايش دربيايند پردازش كند. حتي در زاويه ديد غيرمستقيم تا هر فردي كه در اطراف تلويزيون نشسته است دقيق‌ترين رنگ‌هاي نزديك به واقعيت را شاهد باشد.

هم تلويزيون OLED و هم مدل SUPER UHD ال‌جي مي‌توانند فرمت‌هاي HDR مختلفي مثل HDR10، Dolby Vision و فرمت جديد HLG HDR را پخش كنند و به بينندگان امكان دسترسي به بزرگ‌ترين مجموعه محتواهاي HDR را بدهند. به‌علاوه تمام تلويزيون‌هاي ۲۰۱۷ ال‌جي مجهز به سيستم‌عامل پيشرفته و تحسين‌شده webOS 3.5 هستند. سيستم‌عاملي كه جابجايي بين محتواها در آ بسيار ساده و سريع است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.