تلويزيون‌‌ OLED ال‌جي بازهم برترين افتخارات EISA Award را كسب كرد

۱۵۶ بازديد

تلويزيون‌‌ OLED ال‌جي بازهم برترين افتخارات EISA Award را كسب كرد

تلويزيون OLED ال‌جي توسط اتحاديه محصولات صوتي و تصويري اروپا (EISA به عنوان بهترين تلويزيون برگزيده شدو اين جايزه را براي ششمين بار ازان تكنولوژي OLED ال‌جي كرد. تلويزيون فوق باريك OLED ال‌جي مدل OLED65E7 به عنوان برنده بخش EISA OLED TV 2017-2018 به خاطر كيفيت تصوير فوق‌العاده و زاويه ديد گسترده مورد تقدير قرار گرفت. داوران EISA همچنين اين تلويزيون را به خاطر پشتيباني از دو فرمت HDR 10 و Dolby Vision™ و پخش صدايي سينمايي تحسين كردند.

 

ديگر محصول ال‌جي يعني تلويزيونSUPER UHD  مدل 55SJ850V در بخش EISA LCD TV 2017-2018 به خاطر رنگ‌هاي غني و زاويه ديد گسترده مفتخر به دريافت جايزه شد و به عنوان بهترين تلويزيون معرفي گرديد. اين تلويزيون از فناوري Nano Cell™ ال‌جي و رابط كاربري پيشرفته webOS 3.5 استفاده مي‌كند. همچنين در اين تلويزيون از فناوري Active HDR استفاده شده كه بواسطه‌ي آن هر صحنه‌اي كه به نمايش درمي‌آيد بهينه‌سازي شده تا نزديك‌ترين تصوير به واقعيت را از هر زاويه شاهد باشيد.

به علاوه، ساندبار مدل SJ9 ال‌جي جايزه بخش EISA Soundbar 2017-2018 را به خاطر طراحي مدرن و صداي كاملا شفاف گرفت. صدايي كه كيفيت آن تا حد زيادي مديون فناوري پيشرفته Dolby Atmos است. با فناوري Dolby Atmos صدا مي‌تواند از هركجاي يك محيط پخش شده (حتي از بالاي سر شنونده) تا يك تجربه شنيدني همه‌جانبه و فراگير ايجاد شود.

ال‌جي صميمانه از داوران EISA Award به خاطر تقدير از پيشرفته كردن فناوري OLED براي فضاي خانگي تشكر مي‌كند.  تلويزيون‌هاي OLED به پيشروي خود در بازار تلويزيون‌ها ادامه خواهد داد. آن هم با تلويزيون‌هايي كه به خاطر فناوري پيشرفته، كيفيت تصوير فوق‌العاده و طراحي بي‌نظير مورد تحسين قرار گرفته‌اند.

جشنواره معتبر EISA Awards هرساله برگزار شده و داوران آن شامل سردبيران بهترين مجلات صوتي تصويري 20 كشور اروپايي، استراليا و آمريكا مي‌شوند. تمامي محصولات بر اساس معيار‌هاي مشخصي مثل فناوري، طراحي و نوآوري سنجيده مي‌شوند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.