ايفا 2017: اپليكيشن پردازش تصوير سه بعدي جديد سوني دقيقا چيست؟

۱۶۳ بازديد

ايفا 2017: اپليكيشن پردازش تصوير سه بعدي جديد سوني دقيقا چيست؟

سوني در پرچمدار جديد خود اكسپريا ايكس زد 1 از اپليكيشن پردازش‌تصوير سه‌بعدي جديدي پرده برداشته است كه به صورت مختصر به بررسي آن خواهيم پرداخت. در ادامه با ترنجي همراه باشيد.

دقايقي پيش سوني سه اسمارت‌فون جديد خود با نام‌هاي اكسپريا ايكس زد 1، اكسپريا ايكس زد 1 كامپكت و اكسپريا ايكس اِي 1 پلاس را معرفي كرد كه با بيشتر اطلاعات آن‌ها از پيش آشنايي داريم. براي مثال از مشخصات پرچمدار جديد سوني يعني اكسپريا ايكس زد 1 مي‌توان به صفحه‌نمايش 5.2 اينچي با رزولوشن فول‌اچ‌دي و گوريلا گلس 5، اسنپ دراگون 835 به همراه 4 گيگابايت رم و 64 گيگابايت حافظه‌داخلي،گواهينامه ضد آب و گرد و غبار 65/IP68، قابليت سوپر اسلوموشن به ارث رسيده از اكسپريا ايكس زد پريميوم، عرضه به صورت پيش‌فرض همراه با اندرويد 8 (اولين اسمارت فون معرفي شده با اندرويد 8)و البته اپليكيشن پردازش‌تصوير سه‌بعدي جديد و اختصاصي سوني كه براي اين تلفن در نظر گرفته شده است اشاره كرد.

اما اين اپ جديد چيست و چه كاربردي دارد؟ با توجه به اطلاعات لو رفته از Evan Blass و حالا پخش شده به صورت رسمي توسط سوني اين نرم‌افزار اجسام را در دنياي واقعي در كمتر از 1 دقيقه اسكن و به شما تحويل خواهد داد. به صورت پيش فرض 4 حالت براي اسكن اجسام موجود است؛ اسكن سر انسان، اسكن چهره‌ انسان، اسكن غذا و اسكن به صورت آزاد و انتخابي كه به طبع دقت پايين‌تري نسبت به 3 حالت ديگر خواهد داشت.

پس از پايان اسكن نيز شما قادر خواهيد بود تا آن‌ها را ذخيره كرده و با دوستان و خانواده خود به اشتراك بگذاريد.

همچنين اين اپليكيشن شما را در چاپ سه‌بعدي و قابليت‌هاي بسياري كه مطمئنا هنوز از آن‌ها آگاه نيستيم و به زودي توسط سوني و يا ديگر منابع فاش خواهند شد ياري خواهد كرد.

نظر شما در رابطه با اين اپليكيشن چيست؟ آيا قابليت‌هاي آن كاربردي خواهند بود؟ نظرات خود را با ما به اشتراك بگذاريد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.