استراتژي موبايل‌ الجي براي جلب اعتماد مشتريان و بهبود فناوري‌هاي اصلي گوشي

۱۵۹ بازديد

استراتژي موبايل‌ الجي براي جلب اعتماد مشتريان و بهبود فناوري‌هاي اصلي گوشي

رئيس جديد واحد موبايل ال‌جي در كنگره جهاني موبايل در بارسلونا در مورد اهميت برطرف كردن نيازهاي واقعي مشتريان به‌وسيله جلب اعتماد به برند ال‌جي و بهبود فناوري هاي اصلي گوشي صحبت كرد. به گفته Hwang Jeong-hwan، رئيس بخش ارتباطات موبايل ال‌جي، محصولاتي بسيار پيشرفته‌ مثل LG V30S ThinQ  كه براساس محصولات پريميوم و موفق قبلي ساخته شده‌اند، نقش مهمي در رسيدن به اين هدف بازي مي‌كنند.

 

آقاي Hwang در ادامه گفت: اكثريت مشتريان گوشي‌هاي هوشمند به دنبال يك تجربه كاربري عالي هستند كه برگرفته از نحوه استفاده آنها از گوشي در مصارف كاري و غير كاري است. مشتريان ال‌جي مي‌خواهند كه گوشي‌هاي ما داراي چهار فناوري كليدي باشند. فناوري‌هايي كه ما به آن ABCD مي‌گوييم. يعني صدا(Audio) ، باتري(Battery) ، دوربين (Camera) و نمايشگر(Display) . ما اين ويژگي‌ها را نه تنها در پرچم‌داران جديدمان بلكه در مدل‌هاي ارتقا يافته‌اي مثل LG V30S ThinQ نيز در اولويت قرار داده‌ايم.

استفاده از پلتفرمي ثابت شده و مورد تحسين در كنار نرم‌افزاري رو به رشد و طراحي زيباي محصول، باعث مي‌شود تا حس مالكيت اين گوشي لذت‌بخش‌تر شده و براي مدت طولاني‌تري باقي بماند. ويژگي‌هاي كاربردي و رنگ‌هاي منحصربه‌فرد باعث شده تا گوشي‌هاي ال‌جي در جايگاهي متفاوت از رقبا قرار بگيرد و نظر مشتريان جديدي را به سمت خود جلب كند. در عين حال كيفيت ساخت و خدمات پس از فروش مثل عرضه مداوم آپديت‌هاي مربوط به هوش مصنوعي، از ديگر دلايل مهمي است كه ال‌جي را براي مشترياني كه به دنبال يك گوشي جديد مي‌گردند، به بهترين گزينه تبديل مي‌كند.

ال جي وي 30 اس ThinQ

ال جي وي 30 اس ThinQ

كيفيت صداي فوق‌العاده به عنوان يكي از قابليت‌هايي كه در گوشي‌هاي فوق پيشرفته امروزي ناديده گرفته شده ، از دلايل اصلي انتخاب گوشي‌هاي ال‌جي است. فناوري پيشرفته Hi-Fi Quad DAC ال‌جي به صورت پيشرفته تر در محصولات آينده همچنان به كار برده خواهد شد. همچنين تلاش براي عرضه پيشرفته ترين فناوري باتري در همكاري با شركت پيشرو LG Chem در اولويت قرار گرفته است. دوربين‌ گوشي‌هاي ال‌جي نه تنها در زمينه نوآوري در اين صنعت پيشرو هستند بلكه عملكرد آنها براي عكاسي در محيط‌هاي كم‌نور بهبود پيدا كرده است. همچنين اين دوربين‌ها با وجود هوش مصنوعي، باهوش‌تر شده و زحمت شما را براي گرفتن يك عكس عالي بسيار كمتر مي‌كنند. به علاوه ال‌جي به عنوان برترين شركت در زمينه فناوري‌هاي مربوط به صفحه نمايش چه در LCD و چه OLED، سرمايه‌گذاري زيادي براي تحقيق و توسعه نمايشگرهاي گوشي انجام داده است.

بازار گوشي‌هاي هوشمند در يك دهه گذشته بسيار متحول شده است و چالش حال حاضر مشخص كردن راه پيشرفت در دهه آينده است. شركت‌هاي كمي با اين ميزان تجربه، دانش و گستردگي محصولات مثل ال‌جي وجود دارند. با وجود قابليت‌هاي هوش مصنوعي، ما تمام تلاش خود را براي تقويت كردن بخش موبايل انجام خواهيم داد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.