مايكروسافت در حال توسعه‌ي اپليكيشن خبرخوان صوتي است

۲۷۵ بازديد

مايكروسافت در حال توسعه‌ي اپليكيشن خبرخوان صوتي است

به گزارش نئو وين مايكروسافت در حال آزمايش اپليكيشني است كه وظيفه‌ي آن خواندن صوتي سرخط و خلاصه‌اي از اخبار روزانه است. اين وب‌سايت داميني را از وب سايت‌هاي آژور مايكروسافت ارائه كرده كه اپليكيشن براي دانلود روي آن قرار داشته است.

 مايكروسافت در حال آزمايش اپليكيشني است كه مي‌تواند سرخط و خلاصه‌ي اخبار را بصورت صوتي براي كاربر بخواند. اطلاعات موجود در اين اپليكيشن كه از طريق يك وب‌سايت در سرويس وب آژور قابل دانلود بوده نشان از اين دارد كه كار توسعه‌ي اين اپليكيشن بر عهده‌ي تيم بينگ بوده است. اين اپليكيشن هم‌اكنون در آدرس مورد نظر نبوده و مايكروسافت آن را حذف كرده است، حال آنكه نئووين تصاويري را متعلق به اين اپليكيشن منتشر كرده است.

NewsCast Int

اين اپليكيشن NewsCast نام دارد و در آن از برنامه‌ي تبديل متن به صوت بينگ براي ترجمه‌ي اخبار كه هر يك حداكثر ۳۰ ثانيه به طول خواهد انجاميد، استفاده خواهد شد. البته نبايد انتظار داشت تا صدايي با حالت طبيعي كورتانا را از اين اپليكيشن بشنويم. نكته‌ي جالب توجه در مورد اين اپليكيشن، تعلق آن به iOS است، يعني مايكروسافت نسخه‌اي از اين اپليكيشن را براي iOS توسعه داده و فعلا در حال آزمايش اين نسخه است. شايد دليل اين موضوع استفاده‌ي خيل كثيري از كاركنان مايكروسافت از آيفون و آيپد‌هاي اپل است. اپليكيشن NesCast مايكروسافت را بايد به عنوان رقيب اپليكينش اخبار فيس بوك بدانيم كه در حال توسعه است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.