تصويري از قاب شفاف پيكسل 2 گوگل منتشر شد

۱۸۲ بازديد

تصويري از قاب شفاف پيكسل 2 گوگل منتشر شد

شركت گوگل در سال ۲۰۱۶ دو گوشي‌ پيكسل و پيكسل ايكس‌ال را معرفي كرد. اين دو محصول توسط گوگل طراحي شده و كمپاني اچ‌تي‌سي ساخت آن‌ها را بر عهده داشته است. دو مدل از اين دستگاه توليد شده كه موجودي مدل ۱۲۸ گيگابايتي پيكسل ايكس‌ال خيلي زود تمام شده است. در كل تقاضا براي اين گوشي به‌قدر كافي زياد بوده و به همين دليل گوگل تصميم دارد مدل جديد آن را اواخر سال جاري عرضه كند. بر اساس جديدترين شايعه، گوگل قصد دارد گوشي پيكسل ۲ را معرفي كند؛ اما اين احتمال وجود دارد كه اين‌ شركت به‌جاي پيكسل ايكس‌ال ۲، از يك گوشي با نام جديد و ابعاد بزرگ‌تر رونمايي كند.

گفته مي‌شود كد نام نسل جديد گوشي پيكسل گوگل، والي (Walleye) خواهد بود و در كنار اين محصول مدل ديگري با نمايشگر بزرگ‌تر و ابعادي در حد يك فبلت با كد نام تايمن (Taimen) معرفي خواهد شد. انتظار مي‌رود مدل بزرگ‌تر نسل جديد گوشي‌هاي هوشمند گوگل از طراحي بدون حاشيه بهره ببرد و به همين دليل طراحي اين محصول به گوشي‌هاي هوشمند رده‌بالاي بازار از جمله گلكسي اس ۸ و گلكسي اس ۸ پلاس سامسونگ و نيز گوشي اسنشال‌فون شباهت خواهد داشت. فاش‌كننده‌ي اين اطلاعات به نام SlashLeaks، يك عكس جديد منتشر كرده و گفته است كه اين تصوير قاب گوشي پيكسل ۲ را نشان مي‌دهد. اگر اين طراحي واقعي باشد، ظاهرا سنسور اثر انگشت اين گوشي‌ مجددا در بخش پشتي قرار خواهد گرفت. با توجه به برش عجيبي كه براي بخش دوربين پشتي اين گوشي در نظر گرفته شده است، احتمال دارد تغييراتي در اين بخش اعمال شود.

در حال حاضر تمام موارد اشاره شده در اين مطلب در حد حدس و گمان هستند. انتظار داريم نسل جديد گوشي‌هاي هوشمند گوگل پيكسل در ماه اكتبر تا نوامبر معرفي شود و با نزديك‌تر شدن به اين تاريخ احتمالا اطلاعات و جزئيات بيشتري در دسترس قرار خواهد گرفت. 

نظر شما در اين مورد چيست؟ 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.