يك تلفن HTC One جديد با بدنه بزرگ‌تر، سخت‌افزار قوي‌تر و ظاهري نه چندان دلچسب فاش شد

۱۹۴ بازديد

يك تلفن HTC One جديد با بدنه بزرگ‌تر، سخت‌افزار قوي‌تر و ظاهري نه چندان دلچسب فاش شد

شايعات جالبي در باره نسخه قوي‌تر از تلفن HTC One M8 به بيرون درز كرده است، تلفني كه مي‌گويند قرار است با نام M8 Prime روانه بازار شود. از آنجايي كه منبع اين اطلاعات evleaks است بد نيست جزييات مربوط به آن را مرور كنيم.

اكانت نام‌آشناي evleaks در توييتر، يك تصوير ۳۶۰ درجه از تلفني با نام HTC One M8 Prime را فاش كرده است كه تغييرات قابل ملاحظه‌ را نسبت به مدل فعلي M8 دارد. مشخص‌ترين تغيير ايجاد شده در اين تلفن مربوط به دوربين آن است كه كمي بزرگ‌تر از تلفن‌هاي قبلي One شده است. البته هنوز دوربين ثانويه كه موجب شكل گيري Camera Duo مي‌شود در اين تلفن نيز حفظ شده است.

موضوع دوم ابعاد نسبتا بزرگ‌تر تلفن M8 Prime در مقايسه با M8 فعلي است. بدنه اين تلفن مسطح‌تر از M8 به نظر مي‌رسد و از اين بابت بيشتر شبيه به One Max است. براساس گزارش evleaks تغيير اساسي كه در جايگزين M8 ايجاد شده مربوط به بدنه تركيبي آلومينيوم با سيليكون مايع است كه باعث افزايش مقاومت بدنه تلفن و همچنين جذب گرما مي‌شود. تلفن M8 فعلي، خود از نظر كيفيت ساخت در بالاترين رده قرار داد و حالا اچ‌تي‌سي در M8 Prime باز هم قصد دارد بدنه تلفن خود را با كيفيت بالاتري توليد كند.

هرچند در پست evleaks اطلاعاتي در باره مشخصات فني تلفن M8 Prime ذكر نشده است، اما پيش‌ از اين شاهد شايعاتي در اين باره بوده‌ايم كه به پردازنده Snapdragon 805، حافظه رم ۳ گيگابايت، صفحه نمايش QHD يا ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پيكسل اشاره داشتند. صفحه نمايش اين تلفن نيز ۵.۵ اينچ گزارش شده است. به اين ترتيب فاصله بين One Max با One M8 Prime بسيار كم خواهد شد و شايد از اين تلفن بتوان به عنوان جايگزين One Max نيز ياد كرد.

نظر شما در باره One M8 Prime چيست؟

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.