اچ‌تي‌سي ساعت هوشمند خود را براساس سخت افزار Toq در MWC 2014 رونمايي مي‌كند

۱۳۸ بازديد

اچ‌تي‌سي ساعت هوشمند خود را براساس سخت افزار Toq در MWC 2014 رونمايي مي‌كند

مدت‌ها است كه شايعاتي در باره تلاش HTC نسبت به ساخت يك ساعت هوشمند به گوش مي‌رسد و امروز گزارش شده كه اين گجت پوشيدني براي معرفي در نمايشگاه MWC بارسلونا آمده شده است. HTC قصد دارد با معرفي يك ساعت هوشمند جديد وارد رقابت در بازار ابزارهاي پوشيدني شود.

گفته مي‌شود ساعت هوشمند HTC براساس نمونه اوليه از ساعت هوشمند Toq كوالكام ساخته شده است. Toq مجهز به صفحه‌نمايش اختصاصي كوالكام است كه مصرف بسيار بهينه داشته و از تراكم بالايي برخوردار است. نمونه اوليه ساعت هوشمند كوالكام حدود ۵ روز بدون نياز به شارژ باتري دوام مي‌آورد. اين ساعت به صفحه‌نمايش بسيار كم-مصرفي به نام Mirasol تجهيز شده بود. فناوري ميراسول به نحوي است كه مي‌توان تراكم پيكسل‌ها را تا 576ppi افزايش داد و علاوه بر آن شدت روشنايي را به شدت بهبود بخشيد و مصرف باتري را كاهش داد. حال HTC قصد دارد از همين فناوري در ساعت هوشمند خود بهره ببرد. براساس گزارش‌ بلومبرگ ساعت هوشمند HTC از سرويس Google Now پشتيباني نموده و قادر به دريافت دستورات صوتي است.

علاوه بر ساعت هوشمند شايعات ديگري درباره ساخت يك دستبند هوشمند از HTC به گوش مي‌رسد. دستبندي كه علاوه بر ثبت حركات ورزشي كاربر، امكان پخش موزيك را نيز دارد. البته در اين گزارش آمده كه HTC اين ابزار را در MWC معرفي نخواهد كرد. در گزارش بلومبرگ آمده كه ساعت هوشمند HTC از صفحه‌نمايش Mirasol كوالكام بهره مي‌برد و از طريق اتصال بي‌سيم بلوتوث به تلفن هوشمند و گجت‌هاي ديگر متصل مي‌گردد.

حال بايد تا شروع كنگره جهاني موبايل منتظر ماند و ديد HTC از چه محصولاتي در اين نمايشگاه رونمايي خواهد كرد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.