معرفي بازي موبايل Guns of Boom

۱۵۸ بازديد

بازي موبايل Guns of Boom

بازي‌هاي شوتر اول شخص هميشه از محبوبيت خاصي نزد طرفداران بازي‌هاي رايانه‌اي برخوردار بوده‌اند اما در ميان بازي‌هاي موبايلي به جز چند مورد استثنا، نمي‌توان از موفقيت گسترده‌ي اين سبك ياد كرد. در اين مقاله مي‌خواهيم بازي اندرويد و آيفون Guns of Boom را معرفي كنيم كه بالاخره توانسته انتظارات گيمر‌هاي موبايلي را برآورده كند و جان دوباره‌اي به سبك تيرندازي اول شخص در ميان بازي‌هاي موبايلي ببخشد.

بازي موبايل Guns of Boom

موسيقي خوب و گرافيك خيره‌كننده‌ي Guns of Boom، باعث شده تا با يكي از بهترين بازي‌هاي شوتر اول شخص موبايلي طرف باشيم

بازي Guns of Boom، يك بازي تيمي آنلاين در سبك تيرندازي اول شخص است كه توانسته در مدت كوتاهي پس از انتشار، طرفداران پر و پا قرصي براي خود جمع و جور كند و نشان دهد با كمي خلاقيت مي‌توان ماموريتي غيرممكن را ممكن كرد و از پس انتظارات بالاي گيمر‌هاي موبايلي برآمد. برگ برنده‌ي بازي Guns of Boom، گيم پلي ساده و در عين حال جذاب آن است. مبارزه‌ها‌ي درون بازي در مدت زمان پنج دقيقه، ميان دو تيمي كه هر كدام از آن‌ها حداكثر مي‌توانند چهار عضو داشته باشند، صورت مي‌گيرد. در پايان هر بازي نيز برنده آن تيمي است كه بيشترين امتياز را كسب كرده باشد. كنترل‌هاي درون بازي نيز بسيار ساده و روان هستند. با حركت انگشت خود در سمت چپ صفحه نمايش، راه‌ رفتن خود را كنترل خواهيد كرد و با لمس كردن سمت راست صفحه نيز مي‌توانيد نشانه گير اسلحه‌تان را تنظيم كنيد. عمل تيرندازي نيز به صورت خودكار با قرار گرفتن نشانه گير اسلحه بر روي دشمنانتان، صورت خواهد گرفت، هر چند مي‌توانيد در قسمت تنظيمات بازي، تيراندازي خودكار را غيرفعال كنيد و آن را به صورت دستي كنترل كنيد.

در سمت راست صفحه سه آيكون ديگر نيز وجود دارند كه يكي از آن‌ها براي پرتاب نارنجك و ديگري براي استفاده از كيت سلامتي و آخرين آن‌ها براي نشانه گيري دقيق است. در ابتدا كه بازي را آغاز مي‌كنيد تعداد محدودي نارنجك و كيت سلامتي در اختيارتان قرار مي‌گيرد كه مي‌توانيد تعداد آن‌ها را با خريد كردن از فروشگاه بازي و باز كردن صندوق‌هايي كه هر چند ساعت يك بار دريافت مي‌كنيد، افزايش دهيد. در پايان هر مبارزه نيز متناسب با امتيازي كه كه در آن مبارزه كسب كرده‌ايد مقداري پول دريافت خواهيد كرد كه با استفاده از آن مي‌توانيد اسلحه‌هاي جديدي را خريداري كنيد و يا اسلحه‌هاي قديمي خود را ارتقا دهيد. طراحي نقشه‌هاي درون بازي نيز به خوبي صورت گرفته و در هر نقشه مكان‌هايي براي سنگر گرفتن و يا كمين كردن و غافل‌گيري تعبيه شده است. ويژگي جالب ديگر بازي، امكان عضويت در كلن‌هاي درون بازي و بازي كردن با دوستانتان است كه موجب جذابيت بيشتر Guns of Boom شده است.

بازي موبايل Guns of Boom

گرافيك سه بعدي بازي موبايل Guns of Boom به شدت محسوركننده و چشم نواز طراحي شده است. اگر چه گرافيك Guns of Boom در مقايسه با باز‌ي‌هايي نظير Modern Combat 5 حرفي براي گفتن ندارد اما با توجه به حجم كم آن، خارق‌العاده طراحي شده است، به طوري كه باعث تعجب‌تان خواهد شد. پرداخت مناسب به جزئيات در نقشه‌هاي مختلف بازي در كنار جلوه‌هاي بصري استفاده شده، باعث شده تا بازيكنان بازي Guns of Boom، كمبودي از لحاظ زيبايي گرافيكي احساس نكند. Guns of Boom در بخش موسيقي و صداگذاري هم از كيفيت قابل قبولي برخوردار است. موسيقي خوب و گرافيك خيره‌كننده‌ي بازي Guns of Boom، باعث شده تا با يكي از بهترين بازي‌هاي شوتر اول شخص موبايلي طرف باشيم.

اگر به ‌دنبال يك بازي آنلاين در سبك تيراندازي اول شخص براي موبايل يا تبلت‌تان هستيد تا خود را ساعت‌ها در كنار دوستانتان سرگرم كنيد، مي‌توانيد بدون معطلي و به صورت رايگان بازي Guns of Boom را از اپ استور و پلي استوربراي دستگاه‌هاي خود دانلود كنيد و از آن لذت ببريد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.