سامسونگ فناوري Dolby Atmos محصولات صوتي را در CES 2016 معرفي مي‌كند

۱۶۳ بازديد

سامسونگ فناوري Dolby Atmos محصولات صوتي را در CES 2016 معرفي مي‌كند

سامسونگ، در نمايشگاه CES 2016 نسل جديد محصولات صوتي خود را به نمايش خواهد گذاشت. ساندبار جديد سامسونگ با استفاده از فناوري دالبي اَتمُس (Dolby Atmos) ساخته شده و صداي سه‌بعدي واقعي را به خانه‌ها مي‌آورد.

جان جي‌كيم معاون ارشد بخش صوتي و تصويري سامسونگ الكترونيكس درباره محصولات سامسونگ در سال ۲۰۱۶ گفت:

«سامسونگ با فناوري دالبي اَتمُس (Dolby Atmos) محصول صوتي كم‌نظيري را ارائه كرده است كه با استفاده از آن مي‌توان در كنار تلويزيون‌هاي SUHD تجربه‌اي سرگرم‌كننده و جذاب از محصولات صوتي خانگي داشت.»

ساندبار جديد سامسونگ مدلHW-K950 اولين محصول سامسونگ و همچنين نخستين اسپيكر در صنعت لوازم صوتي است كه از دو بلندگوي بي‌سيم مجهز به دالبي اَتمُس بهره مي‌برد و صدايي ۵.۱.۴ كاناله ارائه مي‌كند. طراحي اين محصول نيز مانند محصولات صوتي پيشين سامسونگ موردتوجه بسياري قرار گرفته است. ارتفاع اين ساندبار تنها ۲.۱ اينچ است و سه بلندگو روبه‌جلو و دو بلندگو رو به بالا دارد. درنتيجه، صدايي قوي براي احاطه‌ي فضاي اتاق ايجاد مي‌كند. اين ساندبار، صدا را با جزئيات بيشتر پخش مي‌كند و اين امكان را دارد تا به‌صورت بي‌سيم به ساب‌ووفر متصل شود و در يك اتاق نشيمن هم كاربري داشته باشد. دگدرو معاون ارشد آزمايشگاه‌هاي دالبي سامسونگ، مي‌گويد:

«اين ساندبار جديد، تجربه‌اي بي‌نظير از صدايي كه در تمامي جهات، و به‌صورت زنده به گوش مي‌رسد براي كاربران به ارمغان مي‌آورد.»

شركت سامسونگ براي طراحي و توليد سري اسپيكرهاي ۳۶۰، از رنگ‌هاي متنوعي بهره برده كه براي هر دكوراسيوني مناسب و جذاب خواهد بود. اين اسپيكرها مي‌توانند صدا را به‌طور يكنواخت در فضا منتشر كنند و همچنين به كمك اپليكيشن به Gear S2 و ساعت‌هاي هوشمند متصل مي‌شوند. علاوه بر اين، اسپيكرهاي ۳۶۰، امكانات جديدي همچون اعلان‌هاي صوتي و تنظيمات سينماي خانگي، نيز به خانه‌هاي هوشمند ارائه خواهند كرد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.