تصويري از گلكسي اس 8 در كنار آيفون 6 فاش شد

۱۵۴ بازديد

تصويري از گلكسي اس 8 در كنار آيفون 6 فاش شد

تصوير جديدي از گلكسي اس 8 در كنار آيفون ۶ فاش شده است كه با توجه به آن مي‌توان ابعاد پرچم‌دار جديد سامسونگ را با آيفون ۶ اپل مقايسه كرد. 

در چند وقت اخير خبرها و شايعات مرتبط با گلكسي اس ۸ و گلكسي اس ۸ پلاس سامسونگ يكي پس از ديگري منتشرمي‌شوند و حالا مجددا تصويري از مدل معمولي اس ۸ در كنار آيفون ۶ فاش شده است. با توجه به استانداردهاي امروزي، نمايشگر آيفون ۶ واقعا كوچك به نظر مي‌رسد. همان‌طور كه مي‌دانيد، آيفون ۶ از صفحه نمايشي ۴.۷ اينچي بهره مي‌برد و علاوه بر اين حاشيه‌هاي اين دستگاه چندان باريك نيستند. گلكسي اس ۸ از طراحي بدون حاشيه بهره خواهد برد و آيفون ۶ دقيقا از طراحي مخالف پرچم‌دار بعدي سامسونگ بهره گرفته است. 

همان‌طور كه در تصوير بالاي مطلب مشاهده مي‌كنيد، آيفون ۶ در بخش پايين و بالاي نمايشگر خود حاشيه‌هاي زيادي دارد. اما حالا گلكسي اس ۸ به لطف استفاده از طراحي بدون حاشيه، با وجود بهره گرفتن از يك نمايشگر ۵.۸ اينچي، فقط كمي از آيفون ۶ اپل بلندتر است. همان‌طور كه مي‌بينيد، پرچم‌دار بعدي سامسونگ از يك صفحه نمايش خميده بهره مي‌برد و ديگر خبري از دكمه‌ي فيزيكي هوم در اين محصول نيست. سامسونگ در گلكسي اس ۸ دكمه‌هاي ديجيتال را جايگزين فيزيكي هوم كرده است كه البته در تصوير بالا به دليل خاموش بودن دستگاه قابل ديدن نيست. آيفون ۶ در سپتامبر سال ۲۰۱۴ معرفي شد؛  بنابراين شايد فكر كنيد اين مقايسه چندان منطقي نيست. البته بايد در نظر داشته باشيم آيفون ۶ اس كه يك سال پس از آيفون ۶ معرفي شد هم  طراحي مشابهي نسبت به نسل قبلي خود دارد. اگر يك سال جلوتر برويم، به آيفون ۷ مي‌رسيم كه اين گوشي هوشمند نيز حاشيه‌هاي زيادي دارد؛ بنابراين اهميتي ندارد كدام‌يك از گوشي‌هاي اپل را با گلكسي اس ۸ مقايسه كنيم و تفاوت در اين بين بسيار ناچيز است. 

گلكسي اس ۸ در تاريخ ۲۹ مارس (نهم فروردين ۹۶) در طي مراسم Unpacked سامسونگ در شهر نيويورك معرفي خواهد شد. ابن شركت از قبل تأييد كرده است كه گوشي مورد اشاره در اين تاريخ معرفي مي‌شود و احتمالا در اين رويداد، در كنار گلكسي اس ۸ از گلكسي اس ۸ پلاس هم رونمايي خواهد كرد. بر اساس خبرهايي كه تاكنون منتشر شده است، انتظار مي‌رود مدل معمولي پرچم‌دار جديد سامسونگ به نمايشگري ۵.۸ اينچي با رزولوشن كيو اچ‌دي (۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پيكسل) مجهز شود. لازم به ذكر است كه اين صفحه‌نمايش از نوع سوپر امولد و خميده است. از ديگر مشخصات گلكسي اس ۸ مي‌توان به رم ۴ گيگابايتي و سيستم‌عامل اندرويد نوقا اشاره كرد. اين دستگاه بدنه‌اي از جنس فلز و شيشه‌ خواهد داشت و احتمالا سنسور اثر انگشت در بخش پشتي آن قرار خواهد گرفت. علاوه بر اين، گلكسي اس ۸ به تكنولوژي تشخيص چهره مجهز خواهد بود و سامسونگ براي اولين بار دستيار صوتي مبتني بر هوش مصنوعي خود موسوم به بيكسبي را در اين دستگاه ارائه خواهد داد. تمام ويژگي‌هايي كه براي گلكسي اس ۸ انتظار داريم، در مورد گلكسي اس ۸ پلاس هم صدق مي‌كند و فقط اين مدل از صفحه‌نمايشي به ابعاد ۶.۲ اينچ بهره خواهد گرفت.

galaxy s8

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.