اپليكيشن‌هايي براي همه: نرم‌افزارهايي براي كار‌هاي روزانه

۱۴۳ بازديد

اپليكيشن‌هايي براي همه: نرم‌افزارهايي براي كار‌هاي روزانه

دسترسي به اپليكيشن‌هاي ايده‌آل و مورد علاقه، در بازار متنوع نرم‌افزار‌ها كار آساني نيست. در ادامه با مجموعه‌اي از اپليكيشن‌هاي ضروري و كاربردي آشنا خواهيم شد كه براي شما مفيد خواهند بود. اگر به تازگي به دنياي تلفن‌هاي هوشمند وارد شده‌ايد، گزينه‌هاي خوبي در اين مجموعه‌ خواهيد يافت، اگر هم پيشكسوت‌ هستيد، حتماً يك يا دو اپليكيشن جالب در اين مقاله‌ها خواهيد يافت.

براي راحتي كار، اپليكيشن‌ها را بر اساس موضوع دسته‌بندي نموده‌ و در هر مقاله به يكي از موضوعات خواهيم پرداخت. پيشتر در چهار مقاله‌ تحت عناوين «اپليكيشن‌هايي براي همه: خبرخوان‌ها»، «اپليكيشن‌هايي براي همه: ويرايشگر تصاوير»، «اپليكيشن‌هايي براي همه: ابزارهاي كاربردي» و و «اپليكيشن‌هايي براي همه: نرم‌افزارهاي كاربردي» به ۲۰ اپليكيشن مختلف اشاره شد. در اين قسمت، با اپليكيشن‌هاي مناسب براي كارهاي روزانه (Lifestyle) آشنا خواهيم شد.

Runkeeper

Runkeeper-02 Runkeeper-01

اگر مي‌خواهيد پياده‌روي، دويدن، اسكيت‌سواري و دوچرخه‌سواري خود را به كمك يك فناوري پيشرفته كنترل و ارزيابي كنيد، Runkeeper يكي از بهترين گزينه‌ها محسوب مي‌شود. اين اپليكيشن چيزي فراتر از يك شمارنده ساده و محاسبه‌گر مسافت طي‌شده يا كالري مصرف شده است. از Runkeeper مي‌توان براي دنبال كردن هدف‌هاي مختلفي مثل كنترل وزن يا رژيم استفاده كرد. تمرين‌هاي تعريف شده درون اپليكيشن‌ به شما كمك مي‌كند تا به اهداف از پيش‌ تعيين شده خود برسيد.

Kindle

Kindle-02 Kindle-01

هنگام جستجو براي يافتن بهترين اپليكيشن ارائه دهنده كتاب‌هاي الكترونيكي، همه مسير‌ها به يك مقصد ختم مي‌شوند: اپليكيشن كيندل آمازون. يكي از بهترين ويژگي‌هاي كيندل كه آن را از رقبايي همچون iBook و Google Book متمايز مي‌كند، در دسترس بودن آن در همه پلت‌فرم‌ها است. به اين ترتيب بدون توجه به سيستم‌عامل دستگاه، كافي است به حساب‌كاربري خود وارد شويد تا همه كتاب‌هايتان را ببيند.

Pocket Weather Australia

PWA-02 PWA-01

معمولا پيش‌بيني‌هاي هواشناسي قطعيت و قابليت اطمينان كمي دارند. اما از زماني كه اپليكيشن پيش‌بيني آب‌ و هواي Pocket Weather Australia، اطلاعات خود را به طور مستقيم از اداره هواشناسي استراليا مي‌گيرد، پيش‌بيني‌هاي درستي را ارائه مي‌دهد. اين اپليكيشن در كنار نمايش آب‌ و هواي مناطق مختلف جهان به طور خاص اطلاعات آب‌ و هوايي تمام بخش‌هاي استراليا را نيز در خود دارد. Pocket Weather Australia علاوه بر نمايش نوتيفيكشن در زمان وقوع رخدادهاي آب و هوايي جدي، در نسخه اندرويدي خود ۳ ويجت براي صفحه‌اصلي و يك ويجت لاك اسكرين نيز دارد.

Zeebox AU

Zeebox-02 Zeebox-01

زي‌باكس، اپليكيشني شبيه به شبكه‌هاي اجتماعي است كه همانند جدول‌ بخش برنامه‌هاي تلويزيوني، جذابترين برنامه‌ها تلويزيوني در  حال بخش را به كاربر نمايش مي‌دهد. اگر با حساب كاربري خود به Zeebox AU وارد شويد، مي‌توانيد با دوستان خود به گفتگو پرداخته و درباره برنامه‌هاي تلويزيوني تبادل نظر داشته باشيد.

Jamie's Recipes

JR-02 JR-01

مواد خوراكي آشپزخانه خود را تعيين خود كنيد تا سرآشپز معروف، جيمز اوليور، از طريق اپليكيشن خود به شما در تهيه يك وعده غذايي فوق‌العاده كمك كند. به كمك راهنما‌هاي گام به گام و آموزش‌هاي اين اپليكيشن به يك آشپز ماهر تبديل خواهيد شد. Jamie's Recipes  شامل ۱۰ بخش مختلف است كه دستورالعمل مختلفي در آن قرار دارد. علاوه بر اين در صورت تمايل، قادر به خريداري بخش‌هاي ديگري همچون، غذا‌هاي بيست دقيقه‌اي يا تهيه يك صبحانه فوق‌العاده نيز هستيد.

اميدواريم اين اپليكيشن‌ها براي شما مفيد باشند. تجربه كاربري خود را درباره اين اپليكيشن‌ها با دوستانتان به اشتراك بگذاريد. آيا اپليكيشن‌هاي مشابه ديگري مي‌شناسيد؟

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.