به صرفه ترين قيمت بسته اينترنت موبايل همراه اول، ايرانسل و رايتل

۱۶۳ بازديد

به صرفه ترين قيمت بسته اينترنت موبايل همراه اول، ايرانسل و رايتل

بسته‌‌هاي اينترنت موبايل يكي از پركاربردترين بسته‌هاي اينترنت در كشور است و كاربران ايراني زيادي از اين بسته‌ها استفاده مي‌كنند. قيمت اينترنت موبايل برامشتركان اپراتورهاي تلفن همراه اهميت بسيار بالايي دارد. همراه ما باشيد تا به‌صرفه‌ترين قيمت بسته اينترنت موبايل همراه اول، ايرانسل و رايتل را به شما معرفي كنيم.

بسته‌‌هاي اينترنت تلفن همراه يكي از پرمصرف‌ترين پكيج‌هاي اينترنتي در ايران است. كاربران ايراني زيادي از طريق اين بسته‌ها به اينترنت وصل مي‌شوند تا جايي كه برخي از مشتركان در منزل يا محل كار نيز با استفاده از بسته‌هاي اينترنت موبايل وارد فضاي مجازي مي‌شوند.

قيمت اينترنت موبايل براي مشتركان اپراتورهاي ايراني يعني همراه اول، ايرانسل و رايتل از اهميت بسيار بالايي برخودار است. كاربران اينترنت موبايل همراه اول، ايرانسل و رايتل هميشه به دنبال استفاده از بهترين و به‌صرفه‌ترين تعرفه‌ها هستند. دليل ارائه‌ي بسته‌هاي اينترنتي هم كاهش قيمت اينترنت موبايل و به‌صرفه‌شدن اين اينترنت براي مشتركان تلفن همراه است.

به همين خاطر در ميان بسته‌هاي اينترنت موبايل به دنبال به‌صرفه‌ترين بسته هر اپراتور تلفن همراه گشتيم تا آن را به شما معرفي كنيم. 

بسته‌هاي اينترنتي بر اساس حجم مصرفي اعلام مي‌شوند. بر اين اساس به‌صرفه‌ترين بسته‌‌ اينترنت همراه در هر اپراتور بسته‌اي است كه هزينه‌ي هر گيگابايت حجم مصرفي آن ارزان‌تر از بقيه باشد.

فرمول پيدا كردن ما به اين شكل است: قيمت بسته را به حجم مصرفي كل آن  بسته تقسيم مي‌كنيم تا هزينه هر گيگابايت حجم مصرفي به‌دست آيد. در نهايت ارزان‌ترين بسته مشخص مي‌شود.

نام اپراتورحجم كل بستهحجم روزانهحجم شبانهقيمت بستهقيمت هر گيگابايتزمان بسته
همراه اول ۸ ۴ ۴ ۱۷،۰۰۰ ۲،۱۲۵ ۳۰
ايرانسل ۱۰۰ ۱۰۰ --- ۱۷۵،۰۰۰ ۱،۷۵۰ ۳۶۵
رايتل ۴۲ ۲۱ ۲۱ ۸۹،۰۰۰ ۲،۱۱۹ ۱۸۰
تمام حجم‌ها به گيگابايت، تمام زمان بسته‌ها به روز و تمام قيمت‌ها به تومان است.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.