با اپليكيشن و وب سايت راهنماي خريد تلويزيون گلديران آشنا شويد

۱۵۲ بازديد

با اپليكيشن و وب سايت راهنماي خريد تلويزيون گلديران آشنا شويد

حتما برايتان اتفاق افتاده در مورد خريد تلويزيون مردد باشيد و يا ندانيد كدام مدل يا چه سايزي را اننخاب كنيد. كداميك از انواع تلويزيون مانند LED ,LCD ,PLASMA را بايد انتخاب كنيد و چرا؟  موارد بسياري بايد در خريد يك تلويزيون مد نظر خريداران باشد، نور اطاق، محل قرار گيري تلويزيون ، وضعيت نصب و .... توضيحات اينگونه مسائل معمولا از حوصله و طاقت فروشندگان به دور است ولي اهميت توجه به اين نكات دقيق سبب مي گردد خريدي مطلوب و بهينه در انتظار خريداران باشد. در همين راستا گلديران يك وب سايت و  اپليكيشن جالب را توليد نموده كه در ادامه توضيحات بيشتر و لينك دانلود آن را مشاهده خواهيد كرد.

اپليكيشن راهنماي خريد تلويزيون‌ گلديران با الگوريتمي ساده و با پرسيدن چند سئوال بهترين انتخاب را به شما معرفي مي كند، اين مراحل به صورت ذيل تقسيم بندي شده است:

  • 1- شما سايز مناسب خود را يا از قبل مي دانيد و يا با انتخاب فاصله خود سايز مناسب به شما پيشنهاد مي شود.
  • 2- نوع نصب (بر روي ديوار يا بر روي پايه) را مشخص كنيد و اطلاعاتي در رابطه با آن دريافت مي‌كنيد.
  • 3- مرحله بعد اطلاعات تكميلي كه نوع استفاده شما از تلويزيون را مشخص مي كند، پرسيده مي‌شود.
  • 4- پس از انتخاب مرحله بعد مدل هاي پيشنهادي به شما نشان داده خواهد شد.

شما براي استفاده از اين راهنما مي توانيد به  وب سايت vtp.goldiran.ir مراجعه كنيد، اما اگر داراي تبلت يا تلفن هوشمند اندرويدي هستيد با نصب اين نرم افزار از كافه بازار و يا لينك مستقيم آن از وب سايت گلديران و يا مراجعه به فروشگاه هاي گلديران و بخش مخصوص راهنماي خريد تلويزيون به اين اطلاعات مفيد دسترسي پيدا كنيد.

گلديران اذغان داشته كه در ساخت اين برنامه از نظرات متخصصين فن چيدمان و دكورو صنعت نمايش، استفاده شده است. راهنمايي ارائه شده توسط اين برنامه بسيار جامع بوده و خواست شما را بر آورده خواهد كرد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.