صفحات وب، تصاوير و ويديوها را با نرم‌افزار Pocket بصورت آفلاين مشاهده كنيد

۱۵۸ بازديد

صفحات وب، تصاوير و ويديوها را با نرم‌افزار Pocket بصورت آفلاين مشاهده كنيد

هميشه امكان دسترسي به اينترنت وجود ندارد در برخي مكان‌ها مانند مترو و يا در جاده، امكان اتصال به اينترنت غيرممكن است. براي ما كاربران ايراني وضع از اين هم بدتر است و دسترسي به اينترنت در خارج از خانه و يا محل كار يا بسيار پرهزينه بوده و يا اصلا ميسر نيست. نرم‌افزار Pocket كه پيش‌تر با نام Read it Later فعال بود به شما كمك مي‌كند تا وب‌سايت‌هاي مورد نظر خود را در حافظه كامپيوتر، موبايل و يا تبلت خود ذخيره كرده تا در زماني كه به اينترنت متصل نيستيد آنها را مشاهده كنيد. اين نرم‌افزار كه پيش‌تر با قيمت يك دلار براي اندرويد و  iOS و مرورگرهاي وب ارائه مي‌شد حال بصورت مجاني و با نام تازه Pocket در دسترس است.

حتما براي شما هم پيش آمده كه با يك صفحه وب و يا يك ويديو در يوتيوب مواجه شويد ولي زمان كافي براي تماشاي آن را نداشته باشيد و يا در آن زمان حوصله مطالعه آن صفحه خاص را نداشته باشيد. نرم‌افزار Pocket به بهترين شكل ممكن صفحات وب را بطور كامل به همراه ويديو، عكس و ديگر محتوا ذخيره مي‌كند تا بعدا و در زمان مناسب و بدون نياز به اتصال به اينترنت آنها را مشاهده كنيد.

اين نرم‌افزار امكان جستجو براساس كلمات كليدي و يا تگ‌هاي تعريف شده را نيز دارد تا كاربر به‌راحتي بتواند صفحه مورد نظر خود را از بين كليه صفحات ذخيره شده پيدا كند.

اين نرم افزار برروي سيستم‌عامل اندرويد و iOS قابل نصب است و برروي آيپد، آيفون، آيپاد تاچ و تبلت و تلفن‌هاي اندرويدي و حتي Kindle Fire قابل نصب است. اگر قصد داريد از اين سرويس برروي كامپيوتر خود استفاده كنيد افزونه Pocket براي Google Chrome و Firefox نيز در دسترس مي‌باشد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.