13 نرم افزار برتر براي آيفون جديد شما

۱۶۲ بازديد

13 نرم افزار برتر براي آيفون جديد شما

پس از خريد يك آيفون احتمالاً اولين كاري كه خواهيد كرد، دانلود اپليكيشن‌هاي جادويي توييتر، كيندل، فيس‌بوك، شازمو Find My iPhone وRemote اپل - براي كنترل راه‌دور آيتونز - خواهد بود. پس از آن سؤالات مهمي پيش مي‌آيد. كدام اپليكيشن To-Do بهتر است!؟ كدام اپليكيشن نقشه، جايگزين مناسب‌تري براي نقشه اپل است؟ آيا اپليكيشن آب‌و‌هوايي وجود دارد كه شامل تركيبي متعادل از اطلاعات ساعات آينده و تصاوير گرافيكي باشد؟ بهترين بازي براي سرگرم كردن ما در روزهاي تعطيل كدام است؟ خوشبختانه ما براي همين موضوع، اين مقاله را فراهم آورده‌ايم و از ميان انبوهي از بهترين اپليكيشن‌هاي فروشگاه آيتونز ليستي از بهترين بهترين‌ها را براي شما فراهم كنيم.

gmail-250

Gmail

هيچ راهي براي مديريت جيميل در آيفون شما، بهتر از اپليكيشن‌ رسمي گوگل براي جيميل نيست. اين اپليكيشن، حالا از ليبل‌گذاري و حساب‌هاي كاربري چندگانه نيز پشتيباني مي‌كند.

علاوه بر اين، اپليكيشن، اخيراً بروز رساني‌هاي جديدي دريافت كرده كه آن را از حالت يك اپليكيشن مبتني بر وب ساده و كسل‌كننده به شدت دور مي‌كند.

flipboard-275

Flipboard

فليپ‌بورد، اولين نشريه قرن بيست‌و‌يكمي محسوب مي‌شود. تركيبي خاص از مقالات، لينك‌ها و ويدئوهاي ابهام برانگيز فيس‌بوكي. فليپ‌بورد از منابع فعال در زمينه‌هاي مختلفي مانند علوم و فناوري نيز پشتيباني مي كند. فليپ‌بورد اپليكيشن مورد علاقه ما است. چرا كه راهي براي لم‌دادن بر روي كاناپه و دنبال كردن اخبار مختلف دنيا است. بدون اينكه احساس كنيد در حال غرق شدن در كلمات هستيد.

maps-25

Google Maps

گوگل‌مپز، اپليكيشن مسيريابي جديد iOS، خارق‌العاده عمل مي‌كند. نقشه گوگل، با داشتن طراحي زيبا و ساده‌اي مشابه اپليكيشن جيميل، نرم‌افزار مورد علاقه ما است، چرا كه ما را در مسيريابي، مشاهده مسيرهاي حمل‌ونقل عمومي و مسيريابي گام-به-گام كمك مي‌كنند.

گوگل مپز، همانند نقشه اپل با iOS يكپارچه نشده اما حداقل مي‌توانيد مطمئن باشيد با استفاده از آن براي رسيدن به خانه دوستتان، به يك درياچه نخواهيد رسيد!

Instagram

instagram-275

اينستاگرام، شبكه‌اي اجتماعي براي به اشتراك‌گذاري تصاوير است. فيلترهاي موجود در اين اپليكيشن، عكس‌ها ساده و ابتدايي هر كاربري را در نگاه ديگران اغواكننده نشان مي‌دهد. قابليت به اشتراك‌گذاري آسان در اين اپليكيشن، به كاربر امكان مي‌دهد تصاوير خود را به راحتي در شبكه‌هاي اجتماعي مختلف (البته به غير از توييتر) منتشر كند.

dark-sky

Dark Sky

خالقان دارك‌اسكاي، ماه‌ها زمان براي ساخت الگوريتم تصويرسازي رادارهاي ثبت طوفان صرف كرده‌اند. نتيجه كار هم محصولي بي‌نظير است كه پيش از اين وجود نداشت.

در نهايت، هيچ برنامه‌اي براي پاسخ به سؤال «اگر براي يك ساعت بيرون باشم، به چتر نياز خواهم داشت يا خير؟» بهتر از دارك‌اسكاي نخواهد بود.

در اپليكيشن دارك‌اسكاي، شرايط آب‌و‌هوايي بلندمدت نمايش داده نمي‌شوند. اما براي مشاهده اطلاعات جوي حال حاضر و ساعات آينده دارك‌اسكاي بي رقيب است.

fant-275

Fantastical

فَنتَستيكال براي آيفون، همانند رقيب خود در مك، بهترين و سريعترين راه تعريف رخداد جديد است. البته شما مي‌توانيد براي ساخت رخدادها، از سيري نيز كمك بگيريد ولي كارهاي سيري گاهي همراه با خطا و اشتباه است. رخداد را تايپ كرده و گزينه Add را بزنيد، همين!

خبري هم از هشدارها، اسلايدربارها و نمايش‌هاي پي‌درپي مشابه تقويم اپل در آن نيست.

علاوه بر اين، قابليتي به نام DayTicker در اپليكيشن وجود دارد كه به شما امكان مي‌دهد همه رخدادهاي يك روز را به صورت اجمالي مشاهده كنيد.

instapaper

Instapaper

اينستاپِيپر، يك اپليكيشن خوش‌سيما و جمع‌وجور براي خواندن مطالب است. كافي است از بوك‌ماركلت مرورگر سافاري (چه در مك و چه در موبايل) استفاده كنيد تا صفحات انتخابي شما به سرعت به اپليكيشن اينستاپيپر منتقل شوند. هنگامي كه براي اولين اپليكيشن را اجرا مي‌كنيد، مي‌توانيد از ميان تنظيمات متنوع متني، بهترين حالت ممكن را براي خود انتخاب كنيد. علاوه بر اين شما مي‌توانيد اينستاپيپر را به گونه‌اي تنظيم كنيد كه مقالات خوانده نشده را به كيندل شما ارسال كند.

simplnote-275

Simplenote

اپليكيشن Evernote فوق‌العاده است اما نگه‌داري تمام تصاوير، مقالات و لينك‌ها، عمل‌كرد اين نرم‌افزار را كمي آهسته مي‌كند. ولي سيمپل‌نوت، براي مرتب‌سازي نوشته‌ها و كار با انواع كاربران بر روي پي‌سي، مك و موبايل است. شايد بخواهيد يك ليست خريد تهيه كنيد يا شايد روياهاي كودكي خود را ثبت كنيد. Simplenote بهترين و سريع‌ترين راه براي انجام اينگونه كارها است. علاوه بر همه اين‌ها، اطلاعات در فضاي ابري ذخيره مي‌شوند.

clear-275

Clear

اپليكيشن Clear، رابط‌كاربري مبتني بر تاچ آيفون را به كمك حذف كليدها، منوها و كليدهاي خاموش-روشن متحول مي‌كند. اين اپليكيشن ليست امور روزانه، فوق‌العاده زيبا است و با كشيدن و درگ كردن آيتم‌ها، آن‌ها را بر اساس اولويت مرتب مي‌كند. يك ايده‌ نوآورانه با كاربرد بسيار آسان كه حالا براي مك هم عرضه شده و همگام‌سازي ميان مك و آيفون را آسانتر از گذشته كرده است.

today-weather

Today

اپليكيشن Today، نرم‌افزار زيباروي آب‌و‌هوا با امكاناتي بي‌نظير براي آيفون است. Today وقتي همه شكست مي‌خورند، پيروز است. اپليكيشني كه با تركيب اطلاعات ضروري آب‌و‌هوايي با امكاناتي پيشرفته، مانند هشدار در شرايط جوي خطرناك، به استقبال كاربرانش آمده است. Today مشابه دارك‌اسكاي، راداري براي نمايش طوفان‌هاي آينده در اختيار دارد.

letterpress-275

Letterpress

لترپرس، يك بازي دونفره هوشمندانه است كه بازي كلمات را با استراتژي تركيب مي‌كند. هر بازيكن با كشيدن حروف مختلف به درون جدول، كلمات را مي‌سازد.

هشدار: اين بازي به شدت وقت شما را مي‌گيرد و بعد از مدتي، هوشمندانه‌تر عمل خواهيد كرد.

jetpack-275

Jetpack Joyride

هيچ راهي وجود ندارد كه بتوان توضيح داد چرا بازي Jetpack Joyride تا اين حد سرگرم‌كننده است. شما در اين بازي پرواز مي‌كنيد... در‌واقع با نگاه‌داشتن انگشت خود بر روي صفحه پرواز مي‌كنيد و با رها كردن انگشت خود فرود مي‌آييد... از موانع مي‌گذريد و سعي مي‌كنيد نسبت به مرتبه قبل بيشتر پيشروي كنيد و پس از اينها، ناگهان متوجه مي‌شود سه ساعت از زمان خود را صرف اين بازي كرده‌ و يك‌ساعت و نيم براي رسيدن به محل كار خود تأخير نموده‌ايد! كافي است امتحان كنيد.

ski-275

Ski Safari

بازي‌هاي Canabalt و Tiny Wings را به ياد داريد؟ Ski Safari به همان صورت است. تنها تفاوت آن با بقيه در بهتر بودن آن است. در اين باز سوار بر همه چيز مي‌شويد، از گرگ و پنگوئن گرفته تا چوب اسكي‌. به طور مرتب تلاش مي‌كنيد ركورد خود را بهتر و امتياز بيشتري كسب كنيد و تجهيزات بهتري بخريد. توسعه‌دهندگان Ski Safari، به طور مرتب مراحل و موانع جديدي به بازي اضافه مي‌كنند. هرگاه احساس كرديد به آخر بازي رسيده‌ايد، بدانيد مرحله جديدي در پيش است. به ياد داشته باشيد، شما هنوز به آخر بازي نزديك هم نشده‌ايد چه برسد به اينكه احساس كنيد بازي تكراري شده است.

 

بدنبال نرم‌افزارهاي بيشتر براي آيفون يا آيپد خود هستيد به صفحه معرفي نرم‌افزارهاي آيفون سربزنيد.

كداميك از اپليكيشن‌هاي اين مقاله را امتحان كرده‌ايد. آيا اپليكيشن‌هاي ديگري را مي‌شناسيد؟ نظرات خود را با دوستان خود در ميان بگذاريد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.