مصاحبه با استفن ها، مديرعامل تكنو موبايل

۱۴۸ بازديد

مصاحبه زوميت با استفن ها، مديرعامل تكنو موبايل

يكشنبه‌ي اين هفته‌، شركت تكنو موبايل طي مراسمي در شهر دبي از نسل جديد گوشي‌ هوشمند خود با عنوان فانتوم ۸رونمايي كرد. شركت چيني تكنو كه در هنگ‌كنگ فعاليت مي‌كند، از سياست‌هاي خود براي حضور در بازار ايران گفته است. در اين راستا نماينده‌ي زوميت مصاحبه‌اي با استفن ها، مديرعامل تكنو موبايل انجام داده است.

استفن ها، مديرعامل تكنو موبايل

تكنو يك برند جديد در بازار ايران خواهد بود، كمي در رابطه با اين شركت توضيح دهيد؟

تكنو موبايل يكي از توليدكنندگان گوشي‌ هوشمند است كه زير نظر Transsion Holdings فعاليت مي‌كند. اين شركت طيف گسترده‌اي از محصولات را راهي بازار مي‌كند كه شامل انواع گوشي‌هاي معمولي، گوشي‌هاي هوشمند و تبلت‌ها مي‌شود. تكنو در نظر دارد تكنولوژي‌هاي پيشرفته را در محصولاتي كه به‌صورت منطقه‌اي راهي بازار مي‌شوند، مورد استفاده قرار دهد. اين شركت سعي دارد تا شعار «Think Globaly, Act Locally» را پياده كند. تكنو موبايل در سال ۲۰۰۶ تأسيس شده است و در حال حاضر در بيش از ۴۰ كشور فعاليت مي‌كند. تكنو به‌عنوان شركتي كه رشد زيادي تجربه كرده، موفق شده است به فروش كلي بيش از ۱۰۰ ميليون دستگاه گوشي‌ هوشمند دست يابد. تكنو در حال حاضر سومين شركت بزرگ فعال در حوزه‌ي گوشي‌هاي هوشمند در قاره‌ي آفريقا است و جايگاه خوبي در جهان دارد.

مشتريان هدف تكنو موبايل چه گروهي هستند؟

تكنو موبايل محصولات متنوعي در كنار سرويس‌هاي مختلف براي تمام رده‌ها ارائه مي‌كند. با نگاهي به طيف محصولاتمان مي‌توان ديد كه تكنو موبايل محصولات متنوعي براي تمام گروه‌هاي سني از جوان تا سالخورده در اختيار دارد و مخصوصا توجه ويژه‌اي معطوف دوستداران سلفي كرده است.

شما جديدترين پرچم‌دار خود را با نام فانتوم ۸ رونمايي كرديد؛ لطفا كمي در مورد اين محصول و برتري‌هاي آن در مقايسه با پرچم‌داران بازار صحبت كنيد؟

تكنو تنها يك سري از محصولات خود را در قالب محصولات پرچم‌دار راهي بازار مي‌كند كه گوشي‌هاي هوشمند فانتوم هستند. اين گوشي‌ها در چند نسل از فانتوم تا فانتوم ۸ راهي بازار شده‌اند. فانتوم نه‌تنها از وجود ويژگي‌ها و مشخصات فني بالا بهره مي‌برد، بلكه در نظر دارد طيف گسترده‌ي محصولات خود را به گزينه‌اي ايده‌آل براي مشتريان رده‌بالا تبديل كند

فانتوم ۸ همراه با اندرويد ۷ رونمايي شده است؛ آيا تكنو برنامه‌اي براي ارتقاء سيستم عامل اين گوشي به اندرويد ۸ اوريو دارد يا خير؟

ما در نظر داريم اندرويد ۸ اوريو را سال آينده‌ي ميلادي براي فانتوم ۸ منتشر كنيم.

نقشه‌ي راه و سياست شما براي بازار ايران چيست؟ شما چه سهمي از بازار ايران طي پنج سال آينده براي تكنو موبايل متصور هستيد؟

ما در نظر داريم كانال‌هاي عرضه‌ي خود را در بازار ايران افزايش دهيم و استراتژي چندكانالي را با توزيع‌كنندگان و فروشندگان مختلف پيش ببريم. در پنج سال آينده در نظر داريم جايگاه خود را به‌عنوان يكي از پنج برند برتر ايران با در اختيار داشتن ۱۵ تا ۲۰ درصد از سهم بازار تثبيت كنيم.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.