5 نرم افزار هفته براي اندرويد: از اطلاع رساني حبابي تا بازي پرورش ماهي

۱۸۴ بازديد

5  نرم افزار هفته براي اندرويد: از اطلاع رساني حبابي تا بازي پرورش ماهي

5 برنامه اين هفته كه در ادامه توضيحات مربوط به آنها را به همراه لينك دانلود هر كدام مشاهده خواهيد كرد به شما كمك مي كنند تا اطلاع رساني ها (Notification) ها را به شكل بهتري مشاهده كنيد، ساعت و زنگ هشدار بهتري داشته باشيد، محتواي مورد نياز خود را راحت تر بين ابزارهاي مختلف به اشتراك گذاشته و آنها را حفظ كنيد و با دو بازي جذاب بيشتر سرگرم شويد.

Alarm Clock Xtreme براي اندرويد 2.0 به بالا

Alarm Clock

اين نرم افزار بهترين و محبوب ترين نرم افزار ساعت و زنگ هشدار براي اندرويد است. از امكانات Alarm Clock Xtreme مي توان به امكان پخش موزيك به جاي صداي زنگ، پخش تصادفي از ليست موزيك ها، امكان غيرفعال شدن زنگ با تكان دادن گوشي و رابط گرافيكي كاربرپسند اشاره كرد.

Notification Bubbles براي اندرويد 1.5 به بالا

Notification اين نرم افزار به شكل بسيار جذابي آگاه سازي ها (Notifications) را برروي صفحه اصلي نمايش مي دهد. هر كدام از Notification ها در داخل يك حباب برروي صفحه نمايش تلفن يا تبلت اندرويدي،نمايش داده مي شوند و سپس به سمت بالاي صفحه حركت مي كنند. با لمس كردن هر كدام از جباب ها، حباب مي تركد و صفحه مربوط به آگاه سازي نمايش داده مي شود. به عنوان مثال اگر تماس از دست رفته داشته باشيد تصوير تماس گيرنده در داخل يك حباب نمايش داده مي شود و با لمس كردن آن حباب، صفحه مربوط به تماس ها نمايش داده مي شود. اين نرم افزار قادر است آگاه سازي هاي مربوط به تماس ها، پيغام ها در فيس بوك، توييتر، جي ميل و غيره را در دل حباب نمايش دهد.

Tap Fish براي اندرويد 2.0 به بالا

tabfish_m

Tap Fish يكي از بازي هاي محبوب آيفون است كه به تازگي براي اندرويد نيز ارائه شده است. در اين بازي آكواريوم هاي بسياري زيبايي در اختيار كاربر قرار مي گيرد تا تصميم بگيرد كدام ماهي ها بايد رشد پيدا كرده يا به فروش برسند و يا زاد و ولد كنند.

در اين بازي جذاب مي توانيد شاهد رشد ماهي هاي فوق العاده زيبا باشيد و آكواريم خود را با صدف ها و گياه هاي مختلف تزئين كنيد. فراموش نكنيد كه آكواريم بايد نظافت شود.

Evernote براي اندرويد 1.6 به بالا

evernote

اورنوت ابزار اندرويدي شما را به مكمل مغزتان تبديل مي كند. با اين نرم افزار مي توانيد نوشته، آدرس وب سايت ها و متون مختلف را در فضاي آنلاين مجاني ذخيره نموده و به شما كمك مي كند تا آنها را فراموش نكنيد. بزرگترين مزيت اورنوت اين است كه مي توان آن را برروي پلتفرم هاي مختلف از جمله تلفن هاي هوشمند، تبلت ها و كامپيوترهاي ويندوز و مك نصب و اجرا كرد. حتي مرورگرهاي وب نيز از Evernote پشتيباني مي كنند. Evernote قادر است علاوه بر متن عكس و صدا را نيز در خود ذخيره كند. اين نرم افزار مي تواند در متون موجود در تصاوير نيز جستجو كند.

بازي Doodle Jump براي اندرويد 1.6 به بالا

Doodle Android Game

در اين بازي اعتياد آور تنها بايد بپريد! و هر از چندگاهي، شليك كنيد. اين بازي كه يكي از محبوب ترين هاي آيفون بوده به تازگي براي اندرويد نيز منتشر شده است. در اين بازي تنها مي بايست تلفن و يا تبلت خود را به طرفين كج كنيد تا كاركتر با مزه بازي برروي سطوح درست فرود بيايد. هر چه بيشتر به سمت بالا پرتاب شويد امتياز بيشتري نيز كسب خواهيد كرد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.