آموزش ويندوز 10: تصاوير زيباي صفحه قفل را ذخيره كنيد

۱۶۱ بازديد

آموزش ويندوز 10: تصاوير زيباي صفحه قفل را ذخيره كنيد

صفحه‌ي قفل ويندوز 10، داراي قابليت چرخه‌ي نمايش تصاويري است كه توسط عكاسان حرفه‌اي، از سوژه‌هاي جالب و بسيار زيبا عكس‌برداري شده است. اگر قصد دستيابي و ذخيره كردن اين تصاوير را در حافظه‌ي ذخيره‌سازي رايانه‌ي خود داريد، همراه ما باشيد تا راهكار دسترسي به اين تصاوير را در اختيار شما بگذاريم.

راه ساده‌اي براي دستيابي به تصاوير صفحه‌ي قفل ويندوز 10 وجود ندارد؛ اما خوشبختانه با دنبال كردن مراحل ذكر شده در اين مقاله، مي‌توانيد اين تصاوير را بيابيد.

۱. ابتدا بايد تيك عبارت Hidden items موجود در سربرگ View مرورگر فايل ويندوز 10 را بزنيد.

۲. به مسير “C:UsersuserprofileAppDataLocalPackages

Microsoft.Windows.ContentDeliveryManager_cw5n1h2txyewyLocalStateAssets” مراجعه كنيد. منظور از userprofile همان پوشه‌اي است كه داراي نام كاربري رايانه‌ي شما است.

۳. رونوشت همه‌ي فايل‌هاي موجود در اين پوشه را به پوشه‌ي جديدي در مكان ديگري از ديسك سخت رايانه انتقال دهيد.

۴. پوشه‌ي جديد را باز كرده و پس از زدن سربرگ File، مسير open command prompt→ open command prompt as administrator را به منظور فراخواني خط فرمان تحت ادمين دنبال كنيد.

۵. دستور “ren *.* *.jpg” را به منظور افزودن پسوند“jpg.” به تمامي فايل‌هاي موجود در پوشه‌ي جاري، در پنجره‌ي خط فرمان چسبانده (Paste) و كليد اينتر را از صفحه كليد بفشاريد.

آنچه كه درون پوشه خواهيد ديد، شامل فايل‌هاي مختلفي است كه مورد استفاده‌ي صفحه‌ي قفل قرار مي‌گيرد. شما مي‌توانيد فايل‌هاي ناخواسته را حذف كرده و فقط تصاوير مورد نظر خود را نگه داريد. فقط از انتقال فايل‌هاي موجود در پوشه‌ي مربوط به صفحه‌ي قفل به يك پوشه‌ي اختصاصي اطمينان حاصل كنيد؛ زيرا ممكن است دستور ياد شده، باعث تغيير نام فايل‌هاي اصلي شود.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.