فروشگاه نرم افزارهاي ويندوز 8 راه اندازي شد

۱۳۳ بازديد

فروشگاه نرم افزارهاي ويندوز 8 راه اندازي شد

فعلا برخي از نرم افزار و بازي هاي محبوب دنيا مانند Cute the Rope يا USA Today كه با رابط كاربري Metro ويندوز 8 نيز سازگار شده اند در Windows Store وجود دارند. برخي شركت هاي توليد كننده نرم افزار نيز توليدات خود را آغاز كرده و به عنوان مثال نرم افزار Kindle آمازون و Wordpress و يا iCookbook براي ويندوز 8 توليد شده و در فروشگاه نرم افزار مايكروسافت جاي گرفته اند.

كاربر با اجراي نرم افزار Windows Store در ويندوز 8 مي تواند به اين فروشگاه دسترسي داشته باشد. از ديگر نرم افزارهايي كه در جستجوي سطحي ما در اين فروشگاه به چشم خورد مي توان به: MSNBC, Vimeo, Slacker Radio, Evernote, Hivemind, Wordament, Pirates Love Daisies, Train Titans و Carmen Sandiego اشاره كرد.

در فروشگاه Windows Store نرم افزارها در گروه هاي مرتبط با يكديگر دسته بندي شده اند، تا كاربر راحت تر بتواند نرم افزارهاي مورد نياز خود را پيدا كند و با گزينه هاي جايگزين آشنا شود. فروشگاه مايكروسافت با سرويس Cloud اين شركت نيز يكپارچه شده است و به اين ترتيب كاربر هر زمان و در هر ابزار مبتني بر ويندوز 8 لاگين كند مي تواند ليست نرم افزارهاي خود را به همراه تنظيمات هر كدام مشاهده كند. يعني وقتي روي كامپيوتر ديگري لاگين كنيد تفاوت چنداني با كامپيوتر خود احساس نخواهيد كرد و به تمام نرم افزارهاي خود دسترسي خواهيد داشت.

فروشگاه نرم افزار Windows Store در حال حاضر در دسترس و قابل استفاده است و مايكروسافت وعده داده كه به مرور زمان نرم افزارهاي بيشتري را به آن اضافه كند.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.