معرفي بازي موبايل Asphalt 8: Airbone

۱۳۵ بازديد

معرفي بازي موبايل Asphalt 8: Airbone

در جريان سال‌هاي اخير يكي از كمپاني‌هايي كه در زمين توليد بازي‌هاي موبايل عملكرد خوبي را از خود نشان داده است، كمپاني گيم‌لافت، سازنده مجموعه بازي Asphalt است. اين كمپاني با خلق بازي ريسينگ Asphalt توانست قشر جديدي از مخاطبين بازي‌هاي ريسينگ روي موبايل را به سمت خود بياورد. همچنين با ارائه المان‌هاي منحصربه‌فرد خود، سادگي بازي كردن اين دسته از بازي‌ها را بر روي گوشي‌هاي موبايل ساده‌تر كرد. براي مثال در بازي‌هاي ريسينگ قديمي دكمه‌هاي مختلفي براي گاز دادن يا حركت به طرفين (با وجود سنسورهاي گوشي‌هاي موبايل) تعبيه شده بود ولي كمپاني گيم‌لافت، بازيي را ساخت كه نسخه به نسخه پيشرفت كرد و در آن اصلا شاهد گاز دادن نيستيم و تنها كاري كه مخاطب نياز به انجام آن دارد، چپ و راست كردن گوشي موبايل و فشردن سمت راست صفحه نمايش براي استفاده از توربو است.

بازي موبايل Asphalt 8: Airborne

در معرفي بازي موبايل امروز به سراغ بازي اندرويد و بازي آيفون Asphalt 8: Airborne مي‌رويم. بازي موبايل Asphalt 8: Airborne جديدترين نسخه از اين مجموعه است كه اگر از مخاطبان بازي‌هاي ريسينگ و بازي‌هاي موبايل باشيد، به هيچ‌وجه شما را ناكام نمي‌كند. با شروع بازي، اولين موردي كه توجه شما را به خود جلب مي‌كند، گرافيك خيره كننده اين بازي روي دستگاه‌هاي همراه است. كافي است مسابقات مختلف در جاده‌هاي باراني يا مسابقات شبانه را انجام دهيد تا به قدرت گرافيكي اين بازي پي ببريد. البته گرافيك بالا به تنهايي نقطه قوت به حساب نمي‌آيد. زماني بالا بودن گرافيك خوب است كه بهينه باشد. شما مي‌توانيد سه الي چهار ساعت به انجام اين بازي به پردازيد بدون اينكه نياز به وصل كردن گوشي خود به شارژر باشيد كه براي بازي به سنگيني Asphalt 8: Airborne، معقول به نظر مي‌رسد.

بازي موبايل Asphalt 8: Airborne

نكته ديگري كه بازي موبايل Asphalt 8: Airborne را از بازي‌هاي هم‌رده خود جدا مي‌كند، گيم‌پلي بازي است. دنياي بازي پر شده است از مراحل متنوع كه هركدام از آن‌ها در كشورهاي مختلف انجام مي‌شوند. براي باز كردن مراحل بعدي بايد مقدار ستاره‌هاي شما به حد نصاب رسيده باشد. هر مرحله شامل پنج ستاره مي‌شود كه سه ستاره اول مربوط به رتبه شما در بازي است (رتبه اول تا سوم). دو ستاره بعدي مربوط به چالش‌ها هستند. هر مرحله چالش‌هاي مخصوص به خود را دارا بوده كه با انجام آن‌ها ستاره‌هاي بيشتري دريافت مي‌كنيد.

از طرفي در هر مرحله با انجام چالش‌ها و دريافت ستاره‌هاي بيشتر، پول بيشتري نيز دريافت خواهيد كرد. حال دو راه براي خرج كردن پول‌هاي شما وجود دارد. اولين راه خريد اتومبيل‌هاي جديدتر و ارتقا دادن آن‌ها است و دومين راه، اين است كه قبل از هر مسابقه يك سري آيتم مخصوص براي تقويت خود در اول مسابقه خريداري كنيد. جدا از بخش تك نفره، بخش چند نفره‌اي نيز براي شما در نظر گرفته شده است كه با ورود به حساب كاربري خود در بازي، مي‌توانيد با ساير دوستان خود به مسابقه دادن بپردازيد.

 آخرين نكته كه سبب مي‌شود مدام به انجام مسابقات مختلف به پردازيد، موسيقي هيجان انگيز بازي موبايل Asphalt 8: Airborne است كه تركيب آن با گيم‌پلي ديوانه‌وار و سريع بازي سبب شده است گذر زمان را به هيچ‌وجه احساس نكنيد. با تمام اين تفاسير بازي اندرويد و بازي آيفون Asphalt 8: Airborne تجربه‌اي بي‌نظير در زمينه بصري، موسيقي و گيم‌پلي را در اختيار شما قرار مي‌دهد. شايد در نگاه اول حجم بالاي بازي كمي شما را دلسرد كند ولي با توجه به محتويات، پشيمان نخواهيد شد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.