فناوري UHQ سامسونگ چيست؟

۱۵۴ بازديد

صداي UHQ، فناوري اختصاصي سامسونگ است كه امكان بهره بردن از صداي غني ۳۲ بيتي با جزئيات دقيق را از هر منبع ۸ تا ۲۴ بيت فراهم مي‌كند. سامسونگ توضيحات بيشتري در رابطه با اين فناوري را در قالب يك بيانيه خبري در اختيار ديجياتو گذاشته است كه در ادامه دعوت مي كنيم آن را مطالعه نماييد.

صداي UHQ مي‌تواند منابع صوتي را تقويت و خروجي ۳۲ بيت از آن‌ها توليد كند كه روي هر دو حالت اتصال سيمي و بي‌سيم امكان‌ پذير است. خروجي ۳۲ بيت، صدايي توليد مي‌كند كه به اصل صداي ضبط شده نزديك بوده و كيفيتي بهتر از صداي HD موجود در بازار دارد، به گونه اي كه هر نت از موسيقي در حال پخش بصورت شفاف و واضح قابل شنيدن خواهد بود.

شركت سامسونگ الكترونيكس به تازگي نسل جديدي از محصولات صوتي و تصويري خانگي خود شامل بلندگوي بي‌سيم H7، يك ساندبار جديد و يك پخش‌كننده بلو-ري UHD را معرفي كرده كه از همين فناوري بهره مي برند.

 

خانواده صوتي سامسونگ به فناوري «حذف اختلال» (Distortion Cancelling) مجهزند كه ميزان تغييرات صدا را با پيش‌بيني كردن حركت بلندگوهاي داخلي به حداقل مي‌رسانند. اين اثر به خوبي روي ووفر كار مي‌ كند كه قصد دارد صداي بم قوي را با كمك حركت‌هاي بسيار و غير قابل پيش‌بيني توليد كند. الگوريتم حذف اختلال مي‌تواند به صورت هوشمند حركات ووفر را پيش‌بيني و كنترل كند تا صداي بم با كيفيت‌تر و پايدارتر توليد و به خروجي فرستاده شود.

پروفايل صوتي جديد سامسونگ همچنين شامل يك «توييتر پهن‌باند» (Wide-band Tweeter) مي‌شود كه با فرستادن بهترين كيفيت صدا به تمامي قسمت‌هاي ساختمان به كاربران امكان مي‌دهد در تمامي اتاق‌هاي خانه از شنيدن موسيقي لذت ببرند. همچنين اين پروفايل شامل يك آمپلي‌فاير كريستال (Crystal Amplifier) است كه نويزها را حذف مي‌كند. به اين ترتيب كاربر مي‌تواند دقيق‌ترين صدا را بشنود.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.