اسپيكر بلوتوث قابل حمل Dash 7 با كيفيت بالاي صدا رونمايي شد

۱۳۰ بازديد

اين اسپيكر با اينكه بسيار كوچك است، مجهز به بلندگوهايي است كه صدا را در تمام جهات پخش مي‌كنند. استند زاويه‌داري كه براي اسپيكر طراحي شده، استقرار آن با زاويه‌ي دلخواه را ممكن مي‌كند.

وزن اسپيكر نزديك به 200 گرم است! وزن بسيار كمي است، ارتفاع آن هم از 2 سانتي‌متر تجاوز نمي‌كند. مشخص است كه اسپيكر براي قرار گرفتن در كنار گوشي يا تبلت طراحي شده و اصلاً دست و پا گير نيست.

همانطور كه در تصوير مشاهده مي‌كنيد، اسپيكر ساند مترز دش 7 بسيار كوچك و باريك است، ديگر محصولات رقيب به اين كوچكي و باريكي نيستند و لذا اين اسپيكر از بهترين اسپيكرهاي پرتابل داراي بلوتوث براي وسايل همراه به شمار مي‌آيد.

در سمت جلوي اسپيكر كليدها و چراغ ال‌اي‌دي تعبيه شده است. كليد افزايش و كاهش صدا و روشن و خاموش كردن آن در اين قسمت قرار داده شده تا استفاده از آن راحت‌تر شود.

در بخش كناري يك خروجي صداي 3.5 ميلي‌متري قرار داده شده تا اگر تمايلي به استفاده از بلوتوث نداريد، آن را به كار بگيريد. خروجي ديگري هم براي ساب در نظر گرفته شده تا اگر خواستار صداي بيس عميق‌تري هستيد، از آن استفاده نماييد.

speaker blutooth

دش 7 نيز مثل Jawbone JAMBOX از سيستم صوتي ووفر و توييتر استفاده مي‌كند تا صداهاي بم و ريز تمام و كمال ايجاد شوند. باتري‌ها نيز براي افزايش كيفيت صداي باس به صورت معلق قرار مي‌گيرند. به همين علت است كه صداي اسپيكر از آنچه پيش‌بيني مي‌كنيد، بلندتر، بم‌تر و در عين حال تيزتر است.

اسپيكر در رنگ‌هاي قرمز، سفيد، مشكي و نقره‌اي عرضه مي‌شود. زمان عرضه ماه فوريه است و قيمت محصول 219 دلار مي‌باشد. هزينه‌ي زيادي است اما براي تجربه‌ي صدايي خوب آن هم در اين وزن و ابعاد به نظر بد نيست.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.