نسخه كم حجم اپليكيشن جيميل در پلي استور منتشر شد

۱۷۴ بازديد

گوگل براي كساني كه مجبورند با موبايل هاي ضعيف و اقتصادي ايميل هايشان را چك كنند، نسخه كم حجم و بهينه اي از جيميل را منتشر كرده كه مصرف منابع سخت افزاري بسيار اندكي دارد.

Gmail Go بعد از نسخه هاي كم حجم يوتوب، گوگل مپس، گوگل اسيستنت و جي‌بورد جديدترين اپ گوگل است كه براي اجرا روي موبايل هايي با ۱ گيگابايت رم يا كمتر طراحي شده كه هم اكنون مي توانيد آن را از پلي استور دريافت كنيد.

به گفته گوگل، اين نسخه از جيميل در عين حفظ سرعت هميشگي سبك تر شده و منابع كمتري مصرف مي كند. هر چند ممكن است بعضي قابليت هاي نسخه كامل را در آن مشاهده نكنيد.

با اين حال گوگل وجود قابليت هايي مثل پشتيباني از چندين اكانت، اينباكس هوشمند، ابزار ضد اسپم و همچنين ۱۵ گيگابايت فضاي خالي براي ذخيره ايميل در اين نسخه را تأييد كرده است.

Gmail Go فعلا براي كشورهاي محدودي منتشر شده و صرفا كاربراني مي توانند از آن استفاده كنند كه اندرويد ۸.۱ اوريو را در موبايل هايشان نصب كرده باشند.

کم حجم کردن عکس یک فرآیند مهم است که به شما امکان می‌دهد اندازه فایل عکس را کاهش داده و فضای بیشتری را در حافظه‌ی دستگاه یا فضای ذخیره‌سازی خود داشته باشید. این کاربردی است زیرا می‌تواند به بهینه‌سازی مصرف حافظه برای اشتراک عکس‌ها در اینترنت یا ارسال ایمیل کمک کند.

 

برای کم حجم کردن عکس، می‌توانید از روش‌های مختلفی استفاده کنید، از جمله فشرده‌سازی تصویر، کاهش اندازه عکس، تغییر فرمت فایل و استفاده از ابزارهای آنلاین یا نرم‌افزارهای قابل نصب بر روی کامپیوتر یا دستگاه همراه. برخی از ابزارها اجازه می‌دهند تا کیفیت عکس را حفظ کنید در حالی که حجم فایل را به حداقل ممکن کاهش می‌دهند.

 

مهمترین نکته در کم حجم کردن عکس این است که به کیفیت نهایی تصویر توجه کنید. اگر کیفیت تصویر پایین بیاید، این می‌تواند باعث از بین رفتن جزئیات و شفافیت تصویر شود. بنابراین، باید توازنی بین کیفیت و اندازه حجم فایل داشته باشید تا نتیجه‌ی نهایی مناسب باشد.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.