ساعت هوشمند Amazfit Bip با عمر باتري ۴۵ روز معرفي شد

۱۶۲ بازديد

از زمان عرضه اولين دستبند پايش سلامت Amazfit، يك سال و نيم مي‌گذرد. اين برند در اين بازه زماني، چند نوع ساعت‌ هوشمند  متفاوت نيز عرضه كرده است. حال شاهد معرفي اولين محصول با صفحه نمايش مربعي از سوي اين سازنده هستيم كه Amazfit Bip نام گرفته است. در نگاه اول شباهت بسياري ميان طراحي اين محصول و اپل واچديده مي‌شود. اما در حقيقت اين محصول، تنها يك تقليد از ساعت هوشمند اپل نيست و ويژگي‌هاي منحصربه‌فردي در آن تعبيه شده است.

چهارمين ساعت هوشمند شركت Amazfit، در كنار صفحه نمايش مربعي شكل، مجهز به باتري با امكان شارژدهي بيش از يك ماه است. در حقيقت طبق گفته سازنده، اين ساعت مي‌تواند با يك بار شارژ، تا حدود ۴۵ روز روشن بماند. ويژگي‌هاي ديگري نيز باعث شده است كه اين دستگاه تنها يك دستبند پايش سلامت مجهز به ساعت نباشد و بتوان لقب هوشمند را به آن اعطا كرد. از جمله قابليت‌هاي بارز آن مي‌توان به صفحه نمايش لمسي ۱.۲۸ اينچي هميشه روشن با پوشش محافظ گوريلا گلس ۳، GPS به همراه مسيريابي GLONASS، سنسور ضربان قلب اپتيكال، شتاب‌سنج در سه محور براي كنترل حركت‌ها و پايشگر خواب و ورزش اشاره كرد. اين محصول توانسته است گواهي IP68 نيز كسب كند و مي‌تواند تا ۳۰ دقيقه بدون آسيب‌ديدگي در آب قرار گيرد. يك قطب‌نما و فشارسنج نيز براي تعيين جهت و نشان‌دادن تغييرات ارتفاع در آن تعبيه شده است. با وجود ادعاي شارژدهي بسيار طولاني‌مدت از سوي سازنده، شاهد استفاده از يك باتري ۱۹۰ ميلي‌آمپر ساعتي در اين محصول هستيم كه موجب شده است وزن آن تنها ۳۱ گرم باشد.

amazfit bip

ساعت Bip از بند استاندارد ۲۰ ميلي‌متري بهره مي‌برد كه به‌راحتي امكان تعويض آن براي استفاده‌هاي ورزشي يا رسمي‌تر وجود دارد. اپليكيشن Mi Fit امكان جمع‌آوري داده‌هاي جانبي از ساعت و شخصي‌سازي محيط كاربري را براي دارندگان اين محصول فراهم مي‌كند. اطلاعات مربوط به پايشگر خواب و ساير سنسورهاي محصول نيز از طريق اين اپليكيشن قابل مشاهده است. در حال حاضر امكان خريد رنگ مشكي عقيق از طريق وب‌سايت سازنده با قيمت ۹۹ دلار وجود دارد. سه رنگ ديگر قرمز، سبز و سفيد نيز براي پيش‌خريد در دسترس هستند. اين ساعت هوشمند از هر دو سيستم عامل اندرويد و iOS پشتيباني مي‌كند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.