يازدهمين نمايشگاه بين‌المللي رسانه هاي ديجيتال برگزار شد

۳۵۸ بازديد

رسانه كليك – يازدهمين نمايشگاه بين‌المللي رسانه هاي ديجيتال كار خود را آغاز كرد و تا ۲۶ آبان در مصلي امام خميني (ره) ادامه خواهد داشت. 

يازدهمين نمايشگاه بين‌المللي رسانه‌هاي ديجيتال با هدف آشنايي هرچه بيشتر فعالان حوزه ديجيتال و شركت‌هاي فعال با آخرين تحولات صورت گرفته در حوزه رسانه‌هاي ديجيتال از امروز (۲۰ آبان) در مصلي امام خميني (ره) تهران آغاز شد و تا تاريخ ۲۶ آبان ماه ادامه دارد.

يكي از ويژگي‌هاي اصلي نمايشگاه امسال نسبت به دوره‌هاي قبل، وجود استوديو و تلويزيون نمايشگاهي در طول زمان برگزاري يازدهمين نمايشگاه بين المللي رسانه‌هاي ديجيتال است كه انعكاس اخبار نمايشگاه از مهمترين برنامه‌هاي اين تلويزيون خواهد بود. قالب اجراي اين برنامه‌ها به صورت مصاحبه‌اي و تاك‌شو است كه در آن به گفتگو با مسئولان و مهمانان نمايشگاه، اساتيد دانشگاه و متخصصين پرداخته مي‌شود.

روزانه ۱۰ جايزه ديجيتالي براي بازديدكنندگان نمايشگاه رسانه‌هاي ديجيتال

جواد موحد، مدير اجرايي يازدهمين نمايشگاه بين‌المللي رسانه‌هاي ديجيتال از اهداي روزانه ۱۰ جايزه ديجيتالي به شركت‌كنندگان در نمايشگاه خبر داده است.

وي در اين خصوص اظهار داشت: با هدف تقدير از شركت‌كنندگان در يازدهمين نمايشگاه بين‌المللي رسانه‌هاي ديجيتال، جوايز نفيسي تهيه شده كه قرار است روزانه و به قيد قرعه به آنها اهدا شود. اين جوايز گجت‌هاي ديجيتالي مانند تبلت خواهند بود كه توسط مركز فناوري اطلاعات و رسانه‌هاي ديجيتال تهيه شده و در قرعه‌كشي‌هاي روزانه به شركت‌كنندگان در نمايشگاه اهدا خواهد شد.

رسانه هاي ديجيتال

برگزاري دو استارت‌آپ توليد محتواي ديجيتال

همچنين اميرحسين اسدي، دبير بخش كسب‌وكارهاي نوپاي يازدهمين نمايشگاه بين المللي رسانه‌هاي ديجيتال از برگزاري رويداد استارتاپ ويكند در اين نمايشگاه خبر داده است.

وي با اشاره به اهميت توليد محتوا در فضاي مجازي گفت: در يازدهمين نمايشگاه بين‌المللي رسانه‌هاي ديجيتال دو رويداد استارتاپي توليد محتواي ديجيتالي برگزار مي‌شود.

اسدي افزود: در همين راستا در روز ۲۴ آبان نشست آموزش رايگان توليد محتوا در فضاي مجازي توسط استاتيد مجرب شتاب‌دهنده ابر زندگي برگزار شده و ۲۵ آبان از ساعت ۱۰ الي ۱۹ رويداد استارتاپي توليد محتوا برگزار خواهد شد. همچنين موضوع توليد محتوا در اين رويداد آزاد است و مي‌تواند شامل مواردي همچون سبك زندگي، سلامت، ورزش، رسانه‌ها و ديگر موارد باشد. محورهاي اين رويداد نرم‌افزارهاي تلفن همراه، وب‌سايت، بازي‌هاي رايانه‌اي و نرم‌افزارهاي چندرسانه‌اي است و علاقه‌مندان جهت ثبت نام و كسب اطلاعات بيشتر مي‌توانند به نشاني اينترنتي www.abrezendegi.ir/digitalmedia مراجعه كنند.

استقرار استوديوهاي برنامه‌سازي و اولين تلويزيون نمايشگاهي

حميد ضيايي‌پرور، قائم مقام دبير يازدهمين نمايشگاه بين المللي رسانه‌هاي ديجيتال از استقرار اولين تلويزيون نمايشگاهي ايران در اين نمايشگاه خبر داد.

وي در خصوص برگزاري يازدهمين نمايشگاه بين‌المللي رسانه هاي ديجيتال عنوان كرد: يكي از ويژگي‌هاي اصلي نمايشگاه امسال نسبت به دوره هاي قبل، وجود استوديو و تلويزيون نمايشگاهي در طول زمان برگزاري يازدهمين نمايشگاه بين المللي رسانه هاي ديجيتال است. اين تلويزيون نمايشگاهي مجهز به امكانات استوديويي هوشمند است و با عنوان تلويزيون سرآمد به توليد و پخش برنامه خواهد پرداخت.

رسانه هاي ديجيتال

ستاد خبري يازدهمين نمايشگاه بين المللي رسانه هاي ديجيتال قائم مقام دبير يازدهمين نمايشگاه بين‌المللي رسانه‌هاي ديجيتال ادامه داد: برنامه‌هاي تلويزيون سرآمد با محوريت اطلاع‌رساني و فرهنگ‌سازي تهيه و در تمامي ساعات برگزاي نمايشگاه براي بازديدكنندگان پخش خواهد شد. انعكاس اخبار نمايشگاه از مهمترين برنامه‌هاي اين تلويزيون خواهد بود. قالب اجراي اين برنامه‌ها مصاحبه‌اي و تاك‌شو است كه در آنها به گفت‌وگو با مسئولين و مهمانان نمايشگاه، اساتيد دانشگاه و متخصصين پرداخته خواهد شد.

برگزاري ۱۲۰ نشست تخصصي در يازدهمين نمايشگاه بين المللي رسانه‌هاي ديجيتال

به گفته مسئول بخش دانش و فناوري يازدهمين نمايشگاه بين المللي رسانه‌هاي ديجيتال قرار است ۱۲۰ نشست و كارگاه تخصصي در يازدهمين نمايشگاه بين المللي رسانه‌هاي ديجيتال در اين نمايشگاه برگزار شود.

به نقل از ستاد خبري يازدهمين نمايشگاه بين‌المللي رسانه‌هاي ديجيتال، مجيد شفيعي گفت: حضور عموم علاقه‌مندان در اين كارگاه‌ها آزاد و رايگان است و به شركت‌كنندگاني كه پيش از شروع نمايشگاه نسبت به ثبت نام در اين نشست‌ها و كارگاه‌هاي تخصصي در سامانه اينترنتي سرآمد اقدام كرده‌ باشند، پس از پايان نمايشگاه، گواهي معتبر از جانب وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي، اعطا خواهد شد. موضوعات اين نشست‌ها و كارگاه‌ها شامل مواردي چون كسب‌وكار مجازي، سواد فضاي مجازي، آموزش نرم‌افزارهاي تخصصي حوزه نشر ديجيتال، آموزش راه‌كارهاي توليد و نشر محتواي فضاي و مشاوره‌هاي تخصصي سازمان‌ها و مراجع قانوني مرتبط با حوزه فضاي مجازي است.

رسانه هاي ديجيتال

مسئول بخش دانش و فناوري يازدهمين نمايشگاه بين المللي رسانه‌هاي ديجيتال همچنين با اشاره به مشاوره با اساتيد و متخصصان حوزه فضاي مجازي براي برگزاري اين نشست‌ها و كارگاه‌ها، تاكيد كرد: شرط صدور گواهي معتبر براي افراد ثبت نام در سامانه اينترنتي سرآمد است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.