دستيار ديجيتالي گوگل راه خود را به تبلت هاي اندرويدي باز كرد

۳۵۱ بازديد

دستيار ديجيتالي گوگل در تبلت هاي اندرويدي همچنان نصب نشده اما گزارش‌ها حاكي از آن است كه آيكون تبلت به اين دستيار ديجيتالي اضافه شده و احتمالاً به زودي در اختيار كاربران تبلت قرار مي‌گيرد. 

زماني كه دستيار ديجيتالي گوگل معرفي شد، گمان مي‌رفت اين دستيار همانند ساير آپشن‌ها، سريعاً به دستگاه‌هاي اندرويدي اضافه شود اما پس از مدتي معلوم شد كه گول قصد دارد از اين دستيار ديجيتالي، انحصاراً در تلفن‌هاي هوشمند Pixel استفاده كند.

با اين وجود و پس از مدتي، ساير شركت‌ها نيز از اين دستيار در موبايل‌هاي خود استفاده كردند تا سرانجام دستيار ديجيتالي گوگل راه خود را به كروم‌بوك‌ها و حتي تلويزيون‌هاي اندرويدي سوني نيز باز كرد. حال، آنطور كه از خبرها پيداست، دستيار ديجيتالي گوگل در تبلت هاي اندرويدي نيز نصب مي‌شود.

در ابتدا روند استفاده از دستيار ديجيتالي گوگل بسيار آهسته بود و تنها در تلفن‌هاي هوشمند استفاده مي‌شد. حال به نظر مي‌رسد، گوگل تصميم گرفته از تجربه موفق آمازون در استفاده از الكسا بهره بگيرد و از دستيار ديجيتالي خود در ساير وسايل هوشمند استفاده كند.

هنوز معلوم نيست كه چه زماني آپشن دستيار ديجيتالي گوگل در تبلت ها نيز استفاده شود، اما با توجه به اينكه آيكون تبلت به اين دستيار ديجيتالي اضافه شده، به نظر مي‌رسد در آينده اي نزديك شاهد بكارگيري آن در تبلت‌ها باشيم.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.