سرويس پخش ويديوي اپل در سال 2018 راه اندازي مي شود

۳۴۶ بازديد

رسانه كليك – سرويس پخش ويديوي اپل قرار است در سال آينده براي دستگاه هاي توليد شده اين شركت و با هدف عرضه محتواي نسخه اصلي (اورجينال) آماده راه اندازي شود. 

كمپاني اپل تصميم دارد تا سرويس پخش ويديويي اختصاصي خود را در سال آينده ميلادي براي عرضه به كاربران محصولات خود آماده كند. Paolo Pescatore به عنوان نايب رييس بخش رسانه اي بنياد تحليلي CCS Insight در مصاحبه اخير خود با CNBC از بلند پروازي‌هاي كمپاني اپل براي ورود به صف رقابت سرويس هاي پخش ويديويي صحبت كرده است.

Paolo Pescatore در مصاحبه خود از تلاش مديران اين شركت براي ارائه سرويس پخش ويديويي اپل بر پايه نسخه هاي اصلي محتواي گوناگون صحبت كرده و گفته است كه اپل از همين حالا با ارائه محتواي ويديويي و سريالي در سرويس اپل موزيك رقابت با سرويس هاي پخش ويديوي مختلف نظير نتفليكس را آغاز كرده است.

با اين حال، هنوز معلوم نيست كه سرويس پخش ويديوي اپل قرار است در سرويس اپل موزيك باقي بماند يا اينكه كمپاني بزرگ كوپرتينونيشين تصميم دارد تا يك سرويس مجزا را براي پخش محتواي ويديويي خود توسعه دهد.

اپل از ابتداي سال جاري ميلادي تلاش زيادي براي توليد و عرضه محتواي رسانه اي و مشخصا سريال هاي تلويزيوني اختصاصي كرده است. علاوه بر اين، اپل از همين حالا مذاكرات ويژه‌اي را با استوديوهاي مختلف هاليوودي شروع كرده است تا بتواند قيمت فروش و اجاره فيلم ها و سريال هاي مختلف را كاهش دهد.

سرويس پخش ويديوي اپل قرار است به صورت ويژه و انحصاري براي كاربران محصولات توليد شده توسط اين شركت، به ويژه اپل تي وي عرضه شود. همچنين حدس و گمان هايي در مورد انتشار محتواي گوناگون از طريق نرم افزار آيتونز و Apple Music براي ويندوز و اندرويد وجود دارد.

اپل از همين حالا بسياري از مديران ارشد و تهيه كنندگان استوديوي Sony Pictures را به استخدام خود در آورده و سرمايه گذاري ويژه‌اي براي ساخت سريال‌هايي نظير Planet of apps و Carpool Karaoke كرده است.

با اين حال، عرضه نسخه جديد Apple TV با قابليت پخش ويديوهاي 4K و همچنين همكاري اين شركت با تهيه كنندگان، كارگردان ها و بازيگرهاي مطرح باعث شده تا حدس و گمان ها در مورد نزديك بودن تاريخ عرضه رسمي و نهايي سرويس پخش ويديوي اپل بيشتر شود.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.